Gå til innhold

Vinterdress til de små!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille er nå 5 mnd gammel. Hva skal dere med barn på samme alder kle deres i til vinteren. Så noen fine Reima dresser fra str 62/68 og 74/80 i går og lurte på om dette var noe. De kommer sikkert til å krabbe i løpet av vinteren og vi har en på 3 år også og kommer sikkert til å være en del ute i vinter. Hva skal de ha på bene da?

Noen med meninger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har tenkt å være mye ute med lille om vinteren, så er reimatec et godt valg (pass på at det er den vanntette typen, den som er merket med bare reima er ikke vanntett).

Jeg har en vind-og vanntett dress fra colorkids (kjøpt på sportsbutikk) som jeg hadde til eldste, den skal mini ha i vinter. Koster 350 kr. Ikke på langt nær så bra som reima sin, men med god ullfleece under så rekner jeg med den blir bra. Har ikke tenkt å ha ham ute i timesvis =)

Til å ha på beina har jeg kjøpt "utetøflene" til reima (reimatec), de er vind-og vantette, myke og gode å ha på og varme om man har litt god ull under. KOster 199 kr, så er ikke så ille pris =)

Skrevet

Så liten som din unge er så tror jeg du verken trenger Reima eller Troll, eller andre dyre dresser. Disse er vel mer rettet mot barn som går og er mye ute i snøen/kulda hver dag. en på 5 måneder + blir vel stortsett sittende i vogn eller lignende, og da tror jeg heller en god voksipose er tingen. En tykk fleecedress eller ligende fra HM oppi da burde holde lenge :o)

Skrevet

jeg har nettopp kjøpt vinterdress fra reflex til 249. skal være ganske vanntett utenom i sømmene.. men er det så bløtt tar vi regtøy utpå... den virker veldig god, minner litt om reima i fasongen. ikke prøvd den enda, men virker bra, og dama i butikken sa at den var mer en god nok til en så liten som ikke skal være i bhg..

Skrevet

Tutta & gutta: Hvor kjøpte du den colorkids dressen? Hvilken sportsbutikk, husker du?

Har ikke så veldig lyst til å bruke så masse penger heller, Reima sin kostet jo 700,-.

Reima sine "sokker" er jo supert da. Takk for tips.

Skrevet

dytter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...