frøken blå Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 INNKJØRING i barnehagen?? Ser mange skriver det.... Det er vel ikke noe man KJØRER INN?! Hos oss er det nesten "forbudt" å kalle det det. Hos oss TILVENNES barna i barnehagen =) (Ikke for å hakke ned på noen altså....)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 tilvenning her..men skjønne ikke hvorfor det skal være forbudt å si innkjøring da.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Kjære..er da måte på hva man skal reagere på..
Gjest Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 tilvenning her og, men hva er galt med innkjøring??
Gjest Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Hallo? Det er jo bare et ord. Betyr jo det samme... "Forbudt" - må le...
frøken blå Skrevet 5. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2007 Nå er det liksom blitt en vane for meg med tilvenning. Sier ikke det er direkte feil å kalle det innkjøring, men tar meg selv i å reagere når jeg hører det ordet.... Vår daglige leder mente det var et negativt ladet ord, og foretrakk tilvenning fremfor innkjøring. Så nå er det liksom blitt en vane....
frøken blå Skrevet 5. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2007 hehe, som sagt ikke JEG som frontet denne, men vår styrer drillet oss så mye i det, og gjentok gang på gang at tilvenning var et mykere og mer passende ord. bare det jeg mente.... jiiiiiises for en respons! dere går jo totalt i forsvarssitusjon jenter! =)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 var det ikke du som sa at det var forbudt å bruke dette ordet hjemme? må jo regne med litt respons på en såpass dum kommentar da. tilvenning/innkjøring who cares?
frøken blå Skrevet 5. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2007 har JEG sagt det var forbidt å bruke dette ordet HJEMME?? vis meg hvor!! Vil jeg gjerne se....
Gjest Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 hhehehe går ikke i forsvarsposissjon, ville bare vite grunnen til et så tåpelig utsagn heheh
Gjest Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 "Hos oss er det nesten "forbudt" å kalle det det." Beklager leste feil hjemme hos oss. Men det er jo du som mener det, når du skriver hos oss regner jeg med?
frøken blå Skrevet 5. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 5. september 2007 les alt kjære deg.... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå