Gå til innhold

Sove på magen???? (7 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min snur seg alltid over på magen når han skal sove, og jeg er alltid inne etter han har lagt seg for å snu han tilbake.

Hvor lenge bør man snu de? Jeg tenkte å snu han til han kan snu seg over på rygg igjen selv...

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har aldri snudd min tilbake, holdt på slik en stund.. Kan de snu seg, så er det jo ikke noe stress.. Min reiser seg jo selv, så føler han får styre på.

Skrevet

Men min snur seg bare fra rygg til mage, og ikke tilbake igjen. Tenker jo på krybbedød da, så tror jeg kommer til å fortsette å snu til han kan snu seg tilbake selv. Litt kjedelig, men men.

Skrevet

her er det å ligge på siden som er kult. Havnet han på magen snudde vi helt til han klarte å snu seg begge veier. Nå har han mer kontroll og havner ikke så ofte på magen. Ofte sier han ifra når han havner på magen og "vil bli snudd" he he. Ligger han på magen snur jeg han ofte over på ryggen selv om han klarer dette selv, men jeg stresser ikke med det. Går ikke lenger ned for å sjekke om han ligger på magen. Dersom det ser ut som om han ligger VEEEELDIG godt lar jeg han ligge....

Når han var yngre og snudde seg over på magen HELE tiden og ikke klarte å snu seg tilbake med ble liggende med ansiktet ned i madrassen brukte vi nattkjole med stropper på. En "kjole" med fester i sidene ca ved hoftene som er festet i en stropp som går under senga. han kunne da snu seg på siden begge veier, men kom seg ikke rundt. Han sovnet fortere og sov bedre med den i den perioden.

Skrevet

Ja han ligger mye på siden også, og noen ganger så gir han beskjed når han er havna på magen. Men nå i det siste så virker det som om han bare sovner når han ligger på magen...

Har vurdert en slik pose, har en uten stropper og da låg han fint en stund før han fant ut at han kunne bevege seg like mye med den på!=) Men tror ikke jeg våger en slik med stropper siden jeg har hørt kvelningshistorier om det.

Skrevet

Min snur seg fra rygg til mage,men klarer ikke å snu tilbake. Derfor snur jeg han tilbake. Kommer til å gjøre det til han klarer å snu seg tilbake selv....og sikkert lenger. Har selv en søster som døde i krybbedød da hun lå på magen...så dette har jeg blitt prentet inn med morsmelka...

søsteren min døde liggende på magen, med for mye klær...så da kan du jo tenke deg hva mine foreldre er påpasselig at jeg ikke gjør med babyen min.

Skrevet

skjønner ikke helt hvordan en kan kveles med en slik pose (ihvertfall ikke en slik som vi har...) Den er som en singlett med skjørt (he he). festene er "kroker" i sidene. Skjørtet er såpass vidt at det rekker nesten ut til hver kant av senga. Stroppen under senga kommer så vidt opp til madrassen. Ser ikke helt hvordan han skal kunne vri seg i den og sitte fast på en måte som ikke er meningen.... ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...