Gå til innhold

Huff. Gruer meg til i morgen................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal mannen til bestevenninnen min gravlegges (og kompis av meg selvfølgelig). Har aldri vært i begravelse til noen unge før, og regner med at det blir mye folk, masse tårer og gjenerelt helt grusomt. Kan på ingen måte la være å dra, men fy jeg skulle ønske jeg slapp. Tenker bare på hvor fælt min venninne har det........ og sitter igjen der med 2 små barn. 2 dager etter at han døde, skulle de ha feiret 10 års bryllupsdag......! Helvetes bilfører som ikke kan overholde vikeplikten.......... Fa.....!!!

Og på lørdag skal vi i bryllup..... snakk om fra den ene ytterkanten til den andre. Bare håper vi klarer å "kose oss" litt i bryllupet i hvert fall.....

Huff!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så fælt. Så meningsløst. Skjønner at du gruer deg.

Skrevet

stakkars venninen din, håper du klarer å støtte henne selv om sorgen er tung!

Skrevet

Huff, så grusomt:-/ Kondolere med tapet av vennen din.... Det kommer nok til å bli både tøft og vondt i morgen, men se på det som en mulighet til å ta en verdig avskjed til et menneske du var glad i....

Livet er så skjørt... Ta vare på hverandre!

God klem til deg

Skrevet

Huff ja.

Heldigvis så har hun mye familie rundt seg. Hun bor såpass unna, at det er ikke bare å sette seg i bilen og kjøre til henne...... Klart 2 timer er ikke mye, men langt nok på en hverdag når man må jobbe..... Men så lenge alt er så ferskt, så har hun nok med de to små, og ellers familie og naboer osv. som er der. Jeg har sagt hun bare må si i fra om hun vil jeg skal komme, men tror kanskje hun trenger litt ro rundt seg akkurat nå. Men om en uke eller måned, så stiller jeg gjerne om hun orker/vil! Eller om en dag eller to for den saks skyld! Skal ikke stå noe i veien for meg!

Skrevet

Huff..........., stakkars veninna di. Hun trenger å ha deg der, og når du har vært der er du glad du gikk. Selv om det blir en av årets tyngste dager for deg........

Tror nok du kan hygge deg i bryllupet likevel. Utrolig hvordan man kommer videre i livet...........

Skrevet

Så trist :o( Skjønner godt at du gruer deg masse!

Ufattelig at slikt kan skje, en uoverveid handling....

Klem

Skrevet

Takk for det.

Jo klart jeg vil føle det "godt" etter at jeg har vært der, og ikke minst vise medfølelse med min venninne og hennes barn..... men trist og fælt blir det nok.

Og ja, vi skal nok få det fint i bryllupet også. Skal jo ikke sitte å deppe og dra ned stemningen der. Men fest blir det ikke for min del. Har med snuppa og tidlig kveld.....!

Skrevet

Ånei, huff så fælt=( Stakkers stakkers venninen din.=( Det er så forbanna mye idioter ute på veiene at jeg iblant blir usikker på om jeg vil ha førerkort...

Begravelsen trenger ikke å bli bare fæl, det kan bli en fin minnestund om mannen og. At dere som var glad i han kan minnes det gode ved han. Ønsker venninen din alt godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...