Erisa* Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Ser at mange blir forferdet av tanken på at brystene undersøkes av lege i sammenheng med svangerskapskontroll. Hvorfor er det slik? Har vi glemt at puppene er en helt vanlig del av kroppen, som også kan bli syke og få svulster? Tenker dere at bare damer over 50 får brystkreft, siden det nesten er frekt av legen å undersøke brystene?
temi & keli Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Hehe.. helt enig! Jeg spurte om legen ikke skulle undersøke puppene på første kontrollen, jeg.. Og da sa hun, "Jo selvfølgelig skal jeg det.. Jeg glemte det bare i alt styret med GU, papirer, målinger osv..."
håper på fulltreff Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 De undersøkte ikke mine bryster hverken forrige gang eller denne gangen?!?! Bør jeg be om at de tar en kontroll??
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Mine pupper har aldri blitt undersøkt på svangerskapskontroller? er det normalt å gjøre det? hm..
Erisa* Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 Det er ikke alle leger som gjør det, men noen. Jeg gikk til gynekolog til første kontroll, og hun undersøkte bryst, hjerte og lunger. Det står på helsekortet under punktet cor/pulm/mammae, altså hjerte, lunger, bryst. Jeg viser egentlig til en tråd lenger nede på Skravlesiden, der mange syns det var helt uhørt å skulle bli undersøkt.
vero:o) Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 jore det bare på første kontrollen min...holler ikke det da -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå