frøken blå Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Omhandler det fettsuging? Eller hva? Lurt litt på det. Og hvordan gikk dere frem for å få det dekket? Hvilke argumenter hadde dere? Sikkert dumt spørsmål, men lurer så fælt på det.
Cat.68 Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 det er veldig forskjellig om en operasjon ibefatter en fettsuging eller ikke. De fleste sykehus gjør som regel ikke det mens det ofte er fettsuging med i prisen på privatklinikker eller klinikker som onfattes av fritt sykehusvalg. Dette blir avgjort i en helhetsvurdering av kirurgen. Det er jo ingen vits å fettsuge hvis det ikke er noen grunn til det liksom. Jeg ba fastlegen min sende en henvisning til den kliniken jeg ønsket å bli operert på, men også legen trudde jeg hadde gode muligheter å få dette dekket, og det er jo altid et pluss siden det er de som skriver henvisningen.. Men det er nemmelig ikke legen som avgjør dette men kirurgen som skal operere så uansett kan det lønne seg å søke. Mine argument var vel at jeg hadde veldig mye løsflesk og at jeg slet både fysisk og psykisk av det. Mest fysisk fordi jeg hadde et keisersnitt arr som løsmagen hengte over og skapte fukt og ubehag. Litt psykisk også da jeg egentlig aldrig kunne kle meg opp og føle meg vel utseendemessig, Men det var ikke hovedgrunnen hos meg. Begynn hos fastlegen din du, så ruller ballen av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå