Gå til innhold

Sover babyen min for mye?

Mathias&Andreas sin mamma:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille er 7uker,og jeg syntes han sover så mye(i forhold til hva storebror gjorde) Han våkner i ni tiden på morgenen og får mat tør bleie osv er våken rundt en halv time,så våkner han i halv tolv/tolv tiden og spiser og er våken i rundt en halv time sånn holder det på hele dagen spiser hver 2-4time å våken litt. sovner i 22 tiiden på kvelden og våkner rundt 04for mat igjen.

Er så redd han sover for mye jeg:S Han legger på seg godt rundt 400gr i uka og får bare pupp om det har noe å si.

Takker for svar jenter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sover det de trenger. Og han er jo ikke så gammel enda. Så lenge han spiser og legger på seg så vil jeg ikk etro at han sover for mye.

Når de er så små, så tar de vel bare det de trenger, av alt.

Skrevet

kan liksom ikke tro at de kan sove for mye når de er så små.. ivertfall ikke når han spiser godt og legger på seg. selv om storbror sov mindre så trenger ikke lillebror gjøre det sammen ;) nyt det mens du kan, plutselig er han våken døgnet rundt ;)

Skrevet

Okei tusen takk for svar. Er bare så vant til at storebror sov 20minutter om gangen og så sover lillebror fler timer i strekk.. Han legger godt på seg så nok mat får han. da skal jeg slutte å tenke på det hehe:)

Takk for svar igjen

Skrevet

snuppa mi sov hele tiden de 4 første mnd, sov overalt hehe.. fikk pupp og sovnet på armen, i sofaen, i senga, i vogna, sov om natta og store deler av dagen. så jeg skjønner at du kan være bekymret. for jeg trodde at barn skulle være mer våkne og. men spurte på HS og de sa at noen sover mye og andre lite :) så kos deg med han og nyt at han sover :)

snuppa mi sover forresten mye ennå, nå er hun snart 2 år :))

Skrevet

Så lenge han legger på seg som han skal tror jeg ikke du trenger å bekymre deg.

Min mellomste var ganske lik, og husker at jeg var litt bekymret i begynnelsen siden storesøster ikke hadde samme sovehjerte.

Høres helt normalt ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...