Gå til innhold

Hurra!:)

KristineMed2Sønner<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll igjen på sykehuset idag for å se hvordan lillegutt hadde det, å han har det helt Strålende!!:)

Er den nydeligste gutten jeg noen gang har sett, etter min kjære:) hihi.

Han veier ca. 1800g nå, å det var sånn litt under gjennomsnittet, men heelt perfekt. Så han vil nok være litt under gjennomsnittet når han blir født også.

Var spent på dette, for jeg var en gigantisk jente på over 4000g men min kjære var bare snaue 3100g.

Så fikk vi se litt 4D å det var jo HELT fantastisk!! Han hadde prikk lik nese som sin far, å min ansiktsform ellers. Var jo nesten skremmende!!!:)

Så har vi jo sett på ul tidligere at han var en gutt, men jeg spurte om hun kunne sjekke en gang til bare for sikkerhetsskyld, siden jeg har jo kjøpt inn utrolig mye gutteting nå, så jeg ble plutselig litt stresset på at det kunne jo være en jente!!

Men heyda, der pluppa det fram den største pungen jeg noen gang har sett. haha! :)

Så her var det en uten tvil en liten herremann på vei;)

Ville bare dele gleden med dere!! Som noen sikkert vet har jeg vært mye inn og ut av sykehuset pga. mye smerter og sterke maserier osv. men nå så ALT bra ut, å jeg kan fint gå til termin!!

Vi er i himmelen her:)

Er 32+2 uker på vei forresten:)

Klemmer til dere som vil ha:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint at alt står bra til med den lille mannen med den svære pungen;-)

Klemmer tilbake og ha en strålende dag!

Skrevet

hehe jaa:) Du også!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...