Gå til innhold

Baby som ikke gråter.. normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har nesten ikke grått siden han ble født, han er 2 uker i dag. Han sover godt, og spiser godt - lagt på seg 500 gr. Men når han våkner ligger han bare og kikker, og lager ikke en lyd. De eneste gangene vi har hørt han gråte er hvis det går for lang tid før han får mat, fra han sier fra. Det gjør han ved å lage litt klynkelyder, og spise på hendene sine. Han er flink til å ta puppen, har ikke hatt noen problemer med ammingen. Skal til helsesøster på fredag, men bekymrer meg for at noe er galt, og håper noen kan fortelle at de har hatt like rolige unger ..:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var også veldig rolig.. Oppførte seg lik din.. :) så tror ikke du trenger å bekymre deg... Bare nyt det mens det varer.. :)

Skrevet

Min gråter masse:) Men det er nå...Da hun var nyfødt gråt hun ikke noe særlig, jeg tok det som et tegn på at hun var fornøyd jeg.

Nå er hun 11 uker og har sterke meninger!!

Skrevet

Jenta mi er 10 måneder og har aldri grått noe særlig. De få gangene hun gråter er hvis det kommer mennesker hun er litt skeptisk på eller om hun blir bråsulten og jeg er litt treg med maten.

Så her er det i hvertfall helt normalt å ikke gråte :))

Skrevet

sånn var jenta mi og. synes det var herlig. nyt det- er neppe noe galt:)

Skrevet

Hei! Så små unger gråter i grunnen bare når de trenger noe (mat, søvn, tørr bleie, kos) eller har vondt noe sted. Så gutten din har det rett og slett fint!

Skrevet

nyt det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, og har det motsatte problem og holder på å tørne av og til:(

Skrevet

Tusen takk for svar damer, ble beroliget nå. Får vel bare sette meg ned å nyte det så lenge det varer. Får det vel igjen på en eller annen måte senere :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...