Elinemor1 Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hei!Nån som vet om de små kan få utslett i ansiktet av tannfrembrudd?Jonas har fått en del utslett i ansiktet å æ trur det er tenner på gang, men e ikkje sikker..han har vært grinat å hatt litt feber innimellom,men ikkje mye..i tillegg e han tætt i næsen å forkjøla..Prøve å finne ut ka det utslette kan komme av :-)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Akkurat sånn er det her også! Tror utslettet skyldes sikkel. Gutten min sikler mye nå når tanna kom (første kom i forgårs), og siden han har litt dobbelthaker, blir det liggende litt fuktig -> utslett. (Ikke bare under haken, men mest der) Mot tett nese: bruk saltvannsdråper (ikke melk) og prøv å heve hodeenden på sengen litt. legg bok under
Elinemor1 Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 Han sikle ikkje så mye, å utslette e i kinnan :-) Men kan jo være så mangt..Ellers får han saltvannsdråpa, å skal gå å heve hodeenden på senga me en gang.. :-) Takk for svar!:-)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Ellers sa forresten HS til meg at utslett som kommer og går generelt ikke er farlig, og ikke er så lett å finne en grunn til. Særlig vanlig når tennene kommer, så jeg slo meg til ro med det. Kan evt prøve med annen såpe, eller vaske med kokt vann, mykere vaskeklut etc.
Elinemor1 Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 Ja, æ regna næsten med at det ikkje e farli...kan jo komme av så mangt...:-) Gjør som dæ, slår mæ tell ro me at det nok e tennern ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå