arbeidsuhellet14.juli Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Gå på foreldreportalen og søk på muffins.Der er det knallmye fint!!!
Gjest Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Lag melisgalssur med litt konditorfarge oppi og fordel den gjevnt. Er stilig med knallros, knallgrønn og blå glasur. Ta på noen mini nonstop/smarties litt gjevnt så ser det bra ut :-)
hund&barn@fullrulle Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Hvorfor ikke virkelig la barna pynte dem?? He he. Vet jo ikke hva de skal brukes til da. Så på tv ei som lagde med en utrolig flott melis. Skulle bruke eggehveite i stedefor vann. Hun pyntet med noen blomster (også av melis tror jeg) som hun hadde kjøpt hos konditor. Ellers synes ikke jeg at melis med en sukkertopp f.eks er så ille da. Eller sånne sjokoladefigurer. Glatt sjokoladeglasur er også pent. Som regel lager jeg selv sjoolademuffins med sjokoladebit inni og pynter ikke mer enn det, men om det er særlig "voksent" vet jeg nå ikke. He he.
mayaya Skrevet 5. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2007 Mitt barn er 5 mndr :-p Mulig han vil synes det er gøy, men... hihhii
Space Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Sjekk denne linken: http://cupcakestakethecake.blogspot.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå