Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken størrelse kjøper man til hentesettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg satser på str 56, i tilfelle jenta mi er litt stor. Går vel fint å brette opp armer og bein litt?

Skrevet

Vi hadde hjemmestrikket, og det var litt for stort.

Hadde en ytterdress i str 56, og den var helt grei.

Ville ikke kjøpt klær som var større enn 56(de fleste nyfødte er under 56 cm).

Skrevet

Størrelsene er lengden på babyen - de fleste babyer er rundt 50 cm. Selv var jeg 57 cm når jeg ble født så jeg får muligens en lang baby selv, så jeg skal kjøpe strl 56 i hentesett (er det for stort kan man jo bare brette opp).

Små kryp vokser fort, så det kan være smart å kjøpe 56 som skal være strl 1-2 mnd - så slipper man å kjøpe masse.

Har forøvrig lurt på å kjøpe babypakken på www.laredoute.no - synes den var så søt

Skrevet

Vi har hjemmestikka i str 60. Sansynligvis stort, men vil bruke det mer enn den ene gangen på vei hjem fra sykehuset. Pluss at det er vinter, og derfor greit å ha litt ekstra til å tulle rundt babyen på vei til bilen.

Skrevet

Hvor finner du den babypakken? Har leita, men finner den ikke.

Skrevet

Med første mann hadde vi kjøpt alt i str 56, men jenta som kom visste seg å bare være 46 cm. Så hun druknet i alle klærne vi hadde kjøpt, så min mor og barnefaren måtte skynde seg på butikken å handle prematurklær. Slik at iallefall noe var passende en liten stund:) Bla hentedrakten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...