Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Er litt over 14 uker og denne trettheten går ikke over... Jobber fra 9-17 bortsett fra i dag da jeg jobber 11-19. Når jeg jobber til 17 sover jeg stort sett hele tiden etter jeg har kommet hjem, det eneste jeg gjør er å lage middag og litt husarbeid. I dag da jeg jobber fra 11 -19 sliter jeg veldig på jobben etter kl 17... er så trøtt. Er i tillegg blitt veldig forkjølet med tett nese og påfølgende hodepine.. Tør ikke å sykmelde meg... Er det noen andre som har det likedan?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Ja har det som deg. Er også i uke fjorten og jobber fullt. Lurer på om jeg skal tørre å be om 50% sykemelding feks.... huff.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Ja, 50% hadde nok hjulpet masse. er du også fortsatt trøtt, eller er det andre ting som plager deg?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Trøtt og sliten. Løper rundt hele dagen. Sitter kun ned den halve timen vi har matpause. Er helt utkjørt jeg.
mrss83 Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 mange som blir sykemeldt pga tretthet. ¨selv er jeg i uke 19 og er stup trøtt hele tia. jeg sover mye, går tur hver dag i ca 1 time. men uansett hva jeg gjør så er jeg trøtt. trodde liksom dett skulle gå over. jeg har ikke syke meldt meg pga dette men jeg har totalforbud av legen mot å jobbe mer overtid.... sliten jeg også ,lei av jobben i tillegg, men er glad jeg er frisk nok til å jobbe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå