Gå til innhold

Har ikke noen lyst til å jobbe nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt over 14 uker og denne trettheten går ikke over... Jobber fra 9-17 bortsett fra i dag da jeg jobber 11-19. Når jeg jobber til 17 sover jeg stort sett hele tiden etter jeg har kommet hjem, det eneste jeg gjør er å lage middag og litt husarbeid.

I dag da jeg jobber fra 11 -19 sliter jeg veldig på jobben etter kl 17... er så trøtt. Er i tillegg blitt veldig forkjølet med tett nese og påfølgende hodepine..

Tør ikke å sykmelde meg... Er det noen andre som har det likedan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har det som deg. Er også i uke fjorten og jobber fullt. Lurer på om jeg skal tørre å be om 50% sykemelding feks.... huff.

Skrevet

Ja, 50% hadde nok hjulpet masse. er du også fortsatt trøtt, eller er det andre ting som plager deg?

Skrevet

Trøtt og sliten. Løper rundt hele dagen. Sitter kun ned den halve timen vi har matpause. Er helt utkjørt jeg.

Skrevet

mange som blir sykemeldt pga tretthet. ¨selv er jeg i uke 19 og er stup trøtt hele tia. jeg sover mye, går tur hver dag i ca 1 time. men uansett hva jeg gjør så er jeg trøtt. trodde liksom dett skulle gå over. jeg har ikke syke meldt meg pga dette men jeg har totalforbud av legen mot å jobbe mer overtid.... sliten jeg også ,lei av jobben i tillegg, men er glad jeg er frisk nok til å jobbe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...