Gå til innhold

Snart moden mamma igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

En uke igjen på jobb i dag og så er det forhåpentligvis 3 uker med litt fred og to og tid til å ta seg igjen før vi får et nytt tilskudd til familien.

Jeg har begynt å fundere om jeg (vi) skjønner hva vi har begitt oss ut på med drøye 15 måneder mellom første- og andremann. Jeg begynner å huske hvor j.... vondt det faktisk var å føde sist gang. Vogn har vi ikke kjøpt ennå, den forrige knakk på en søndagstur i vinter og ligger på søppelfyllinga. Hvor skal lillesøster sove når hun flytter ut fra mamma og pappas rom? Klarer vi å få nok tid til storebror, slik at han ikke føler seg tilsidesatt? Hvorfor tenker jeg på at "en er som ingen og to er som ti" minst tre ganger om dagen?

Alt ordner seg nok til det beste og jeg kan knapt vente til jeg får treffe den lille jenta som ligger i magen min og snart er klar for å møte mammaen, pappaen og storebroren sin :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og der reiste håeren seg på armene mine...*smiler*

Å så spennede tid dere står foran. Det komme rtil å gå knallfint. Det er faktisk noen fordeler ved å være moden mamma...og modne foreldre. Det ordner seg alltid.

Om kort tid vil du se tilbake å smile over alle funderingene du gjør nå. Dette kommer til å gå som det suser!!!

Fødselen klarer du også. Gaven som venter er verdt absolutt alt strevet og mere til.

De to barna får så mye glede i hevrandre, men tøft i starten er det nok garantert.

Klem klem

Skrevet

Så koselig...nyt de siste ukene før tulla kommer. Slapp av og kos deg det du kan.Skjønner tankene dine,men det kommer til å gå såååå bra!

Også er jo vi her inne... å heier,og trøster,og råder,og klemmer!

Lykke til :))

Skrevet

Så spennende:-)

Klart det er mange tanker som spinner rundt disse siste ukene:-)

Vogn fikser dere i en fei og disse tre ukene er jo redebygging de luxe:-)

Lykke til med forberedelser og fødsel:-)

Gleder meg til å høre fra deg igjen:-))

Skrevet

Tenk at du snart er i mål! Det er klart det blir tett og ganske travelt med to små, men det klarer dere. Tenk så fint det blir når de to små begynner å like hverandre og ikke vet noe annet enn at alt skal oppleves sammen. Fødsel er vondt og det er lov å grue seg, men du vet jo at det er verdt det :-)

Skrevet

Gurimalla, går tiden virkelig så fort!!!??? Jeg synes det var "i går" at du fortalte nyheten her inne :)

Skjønner godt at du har mange tanker (det vet jeg at jeg ville hatt...), men som alle de andre sier, så går det godt og du vet at det er verdt det!! Tenk for et under det er!

Mange lykke-til-tanker til deg!!

Skrevet

går så fint så =)

syns å det ikke er lenge siden du kom med nyheten.tia går fort ja.

kos deg den siste tia.

lykke til =)

Skrevet

Tusen takk for lykkeønskningene :-)) Det har kommet litt som julekvelden på kjerringa for meg også at det snart er fødetid. Når jeg begynner å trave hjemme igjen blir det nok mer tid inne på de koselige moden-sidene igjen.

Stor klem til dere alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...