Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 med dreami bag? Hvilken vognpose har dere/skal dere ha? Evnt. skal dere bruke lammeskinn og dyne? Har selv sett på Lammi dunpose med uttakbart lammeskinn... Men er så redd for at den blir for stor..
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Vi har. Dunpose går helt fint i bagvognen dersom barnet blir født i vinterhalvåret. Vi forsøkte med voksipose da datteren vår ble født, men den ble altfor stor. Vi har en dupose fra Ödenwalder(den med en bamse inni). Den fungerer fint. Jeg vet ikke helt hvor stor den fra Lammi er, men du kan jo ta med bag`en og prøve posen?? Høst og vår brukte jeg lammeskinn og dyne.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 Ja, har termin 21. januar, så babyen er jo liten når jeg trenger den posen da... Regner med at det går bra, men får spørre på butikken når jeg skal kjøpe den.
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Da går det nok helt fint. Og vinteren etter er barnet stort nok til å bruke sportsvogndelen - og da er det ihvertfall plass til posen.
prøvekluten+3små Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 her blir det ticket to heaven dunpose i bagdelen:o)passa som et skudd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå