Gå til innhold

Vond lukt nedentil.. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 2 år lukter så vondt nedentil. Hun har ingen plager av det, ikke noe sår hud eller soppinfeksjon.. Bader henne om kvelden og vasker henne med klut om morgenen. Bruker ikke sterk såpe. Har også tatt en urinstix hos legen, men ingen urinveisinfeksjon, alt var normalt.. Hun hater å bli vasket nedentill, skriker og bærer seg... Noen som har noen inspill?? Vurdert å dra til legen, men vil først høre med dere... For som sagt har hun ikke noen plager av det, annet en skrik ved vask, men det kan jo også være trass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snuppa mi er og en plage å vakse nedentill, må holde henne hardt og vaske fort. men jeg har funnet ut at å bade hver dag ikke er noe lurt, så her har det hjulpet å bade 2-3 ganger i uken, og bare bruke klut de andre dagene. hun er snart 2..

Skrevet

Doktor syns jeg.

Skrevet

Du kan jo gjerne kutte ut såpen, se om det hjelper.

Skrevet

Det er normalt at det lukter surt av små jenter. Og det blir mere og mere lukt jo eldre de blir. Jeg synes heller ikke det hjelper med vann bestandig, men jeg tenker som så at det gjør jo ingenting om det lukter litt heller - hun er jo ren. Når jeg husker det, pleier jeg å kjøpe Asan-servietter. Da synes jeg lukten forsvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...