Truseprinsesse Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hei. Nå har jeg virkelig lyst til å klippe meg litt. Noen som vet av en bra frisør i Oslo?
Mor til en stor og en liten Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jeg går til Alex Frisør på Oslo City. Jeg syns de er kjempeflinke der uansett hvem som klipper meg. Hyggelige er de også. Og helt normale priser. Rundt 650,- for klipp mener jeg det var. Lett å få time der også. På dagene. Om du vil ha på ettermiddagene, så må man gjerne vente litt.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Hvis du tenker på pris i tillegg, så skal du dra til frisør Estetiqe ved Sofienberg! Det er utlendinger som klipper, og de klipper kjempebra og raskt!!! Jeg fikk DEN fine klippen gikk fra langt hår til kort moteklipp, tok 20 minutt og betalte 200 kr!!! :D:D
emporium Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 "kutt" på grunerløkka spør etter thomas (mørk) har vært årets frisør et par ganger =O)
miss_chica Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Top Chic i torggata..de er billige og kjempeflinke! =)
Frukten og To små Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Vika har en del bra frisører! 5th week feks.
Mamma til 2 (2007 og 2010) Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Lime Studio, i Tullin Løkka. De har en frisør som heter Linn som er veldig dyktig. Hun er stylist også.. 720 for klipp - og det er verdt det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå