Gå til innhold

dere som er småbarns foreldre-hvor ofte treffer dere venniner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2-3 ganger i mnd kanskje..

Er heldig med at jeg gikk gravid sammen med 3 av mine venninner, og vi møtes titt og ofte, kjempekoselig. Svigerinna mi fødte 3 dager etter oss også :)

Skrevet

Var oftere da jeg gikk hjemme i permisjon enn nå når jeg er tilbake i full jobb, gravid i 7. måned og har et knøtt på 1,5 år hjemme. He he, er en trøtting på kveldene for tida ;-) Men får vel besøk/treffes for tur/gjør andre ting med venner en gang i uka eller noe tenker jeg. Noen uker blir det ingenting, andre uker blir det flere ganger.

Men dersom du mener å møte venninner ute, uten mann og barn, så er det veldig sjelden nå.

Skrevet

Har 3 gode venninder og 2 av dem gikk jaggu gravide samtidlig som meg :-) Barna våre har vokst godt opp sammen kan man si. Var sammen med dem 2-3ganger i uken mens samboerene våre var på jobb :-) Nå er barna blitt så store at dem går i barnehage og mamma'ene jobber. Venter nr 2 med ei annen god venninde og håper på at det kan bli like koslig denne gangen :-)

Skrevet

vi møtes hvertfall en gang i uka ja...enten på aktiviteter med unger,eller uten:o)og møtes vi ikke,så ringer vi noen timer på telefon...hehhe,netcom fri familie er supre greier ja

Skrevet

Prøver alltid møte noen venner ila helga - dvs på dagtid, slik at jenta mi og får være med. enten felles venner så hele familien kan kose seg ilag, eller venninner. når jeg sosial uten kjæresten er det oftest med venninner med barn, da tar vi med ungene så de får leke/ se barnetv hos hverandre på ettermiddagene, så får vi skravle litt imens. Ellers sjelden, har laga venninne klubb som prøver møtes etter leggetid (altså uten barn) en gang i mnd, og av og til er det jo andre ting enn det også - men sammenligna med før: ekstremt lite!

Skrevet

tja... det er ikke ofte.. 6 ganger i året kanskje? men treffer de som jeg studerer sammen med da. regner med at det blir litt mer denne barselperioden her siden vi er flere som skal ha i perioden november til april..

Skrevet

En gang i uken kanskje...da på dagtid. Har en liten en på 5 uker som er puppe-slave, så jeg kommer meg ikke så mye ut ellers....sånn var det med forrigemann også. Ammet han til han var 10 mnd og han tok ikke flaske han heller - så da var jeg "stuck". Har heldigvis en god venninne som fikk baby to mnd før meg, så vi er endel sammen + to andre gode venninner som er hjemme på dagtid. Ellers treffer vi vennepar med barn i helgene.

Skrevet

iallefall 1 gang i uka:)

men dette er venniner som jeg er blitt kjent med på bim og dib da så de har også små barn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...