Gå til innhold

Ullbody/undertøy til baby..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes mye på markedet, ikke alt er like bra spør du meg. Jeg har kjøpt fra merket JOHA som er mykt, luftig og godt. Ville aldri gjettet at det var ull egentlig, men det er 100% meriono ull.

Noe som selges virker stivt og jeg er livredd for at det skal klø....derfor brukte jeg ekstra god tid.

Men nøstebarn har noe bra har jeg hørt, litt dyrt men verdt prisen synes nå jeg. Ellers sparkjøp og Obs skal ha bra har jeg også hørt. Har ikke sett disse selv,men det skal nå være bra. Synes Cubus sitt ullundertøy var stivt og veldig "ull" hvis du skjønner hva jeg mener.

Skrevet

Skjønner, kikket på det hos cubus men kjøpte ikke..nettopp fordi det var som du beskriver..

JOHA, er det sparkjøp?

Skrevet

Kjøpte JOHA på en liten butikk som heter junior barneklær i Sandvika i Bærum. Men det er jo et kjent merke, så det må finnes mange andre steder også.

Mange snakker om Tom og Trine-merket som finnes på sparkjøp. Nå er det ikke noen sparkjøp butikk i nærheten av meg, men kan bestilles på nettet, sparkjop.no. Men vet jo ikke helt om det tilfredstiller mine "krav" til ull....men du kan jo bestille en liten body å se om du liker det. Ellers har Barnas Hus merket JANUS som ikke er så verst. Det merket kan du få tak i mye rimeligere på Obs har jeg blitt fortalt

Skrevet

Petit Bateu fåes kjøpt bl.a på Fru Lyng

og MP (strømpebukser)

Skrevet

Mange som skryter av Janus ullet til barn. Det er det godt hold i tåler mange vask...merinoull skal også være kjempe bra for spedbarn. gå inn på www.barnashus.no. der står det en del om ull og hvilken ulltype man bør bruke når..

Skrevet

kjøpte fra barnas hus, av merket steffen. kostet 139 for under delen og 169 for bodyen. så senere at de hadde på Cubus jeg også, men synes de virket så stive jeg også pluss at de virket tynnere.

Exit, eller merket name it, har blandings produkt som virket helt ok.

Skrevet

Har god erfaring fra min 3-åring med ullen fra sparkjøp. De er holdbare, klør ikke og er myke og gode. Eneste er at det ike er knapper eller liknende rundt halsen på de. Brukte noen fra HM også, men de var stooooore i str. Janus og Joha er også fine, men noe dyrere. Fåes kjøpt både på nettet og i barneutstyrsforretninger ala babyshop, liten i Tønsberg/sandefjord. Barnas hus tror jeg vel også har.

Skrevet

Troll sitt ull-undertøy er også kjempe-bra! eller så har jeg vært glad i det fra sparkjøp jeg, billig og helt ok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...