Expat Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 "hva går mamma med på hvis jeg gråter overbevisende nok"-leken. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Skikkelig ok krav også da. På bussen i morges: Jeg vil ha cornflakes!!! Buuuu huuu griiiiiine skrike... Jaaa, har cornflakes i lomma jeg ass...
Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Ikke sant det er gøy? ;-) Har to stykker som driver på slik nå, og en som bare hyler uten at han kan si hvorfor.... Hehe... Eldste er i det minste begynt å ta litt til fornuft nå da, han er snart 5 år og skjønner jo at jeg ikke kan trylle, men mellomste på 3 år bare fortsetter og mase og hyle samme hva jeg sier...ååååååå gi meg styrke!
Honningmelon Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Har en på 3,5 år som er slik... jeg blir GAL til tider. Lurer på hvor mange ganger jeg hører "jammen, jeg viiiiiil" :-s Gleder meg til han begynner å tenke litt mer fornuftig, hehe.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Ja, det er en herlig alder ;-) Min blir 3 i desember, og tror nok at verden eksisterer for å tilfredstille hans behov umiddelbart....
Expat Skrevet 5. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2007 Spetakkel, jeg blir å flytte til Bergen i januar...
Gjest Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Oi =) Så gøy da! Kan få henge med meg hvis du vil - he he... Jeg blir hjemme med minstemann til august. Fått deg jobb på UiB eller?
Expat Skrevet 5. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2007 Hihi, kanskje vi kan sette opp en date sent i januar, da er jeg enda ikek begynt i jobben, fint å ha nye venner med tilsvarende barn! Jeg har fått jobb på et uavhenging forskningsinstitutt på Nordnes. Og skal bo på Milde (i nærheten av Arboretet).
Gjest Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Ja visst =) Jeg bor på Nesttun, så det er jo ikke langt unna. Monajenten bor jo også her i nærheten. Grattis med ny jobb da. Bodde i kollektiv på Nordnes i min ungdom som student *Mimre, mimre* Like ved Fiskeridirektoratet.
Expat Skrevet 5. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2007 Ja, jeg bodde i et av smauene rett bakom TV2. Monajenten har jeg faktisk truffet (var det emilie barnet het?), vi får henge! Gleder meg til å komme hjem for godt!
Gjest Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Hun har Adine på 3,5 år og lille Lucas som er 1 dag yngre enn min minste =)
Expat Skrevet 5. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2007 Hmm... Hvem var det jeg traff på ERA da da...jaja.. hihi...
Gjest Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Får jeg også være med??? *smile stort og innbydende* ;-)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 Jaja, det er noen mnd til enda =) Blir nok kjekt å flytte hjem til regnbyen, men du gleder deg vel neppe til selve flyttingen? Å flytte er jammen en påkjenning altså...
Expat Skrevet 5. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 5. september 2007 Ja du er i bergen også? Det er vel klart.
Expat Skrevet 5. september 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. september 2007 Nye jobben betaler flyttinga, det lille som er igjen, vi skal imellomtiden til Hawaii. Så det går så greit så. Eier ikke nåla i veggen, flytter inn til moooorr...
Gjest Skrevet 5. september 2007 #17 Skrevet 5. september 2007 Takker :-) Jeg er nok mest eks-Bergenser, men reiser dit ca en gang i uken da, må liksom ha LITT sivilisasjon av og til, hehe...
Gjest Skrevet 5. september 2007 #18 Skrevet 5. september 2007 Oooohhh, herlig... Jeg hadde overlevd hos mor i max 1 uke, tror jeg. Hawaii høres veldig behagelig ut! =)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #20 Skrevet 5. september 2007 Det sier jeg helst ikke på nett siden det er et så lite sted, men det er ca 1 time og 20 min fra Bergen sentrum :-)
Expat Skrevet 5. september 2007 Forfatter #21 Skrevet 5. september 2007 oki... ikke verre... Jeg er oppvokst i Bergen Nord (arna), kjenner godt bygdene i den retningen...
Gjest Skrevet 5. september 2007 #22 Skrevet 5. september 2007 Ja det er litt i den retningen, men mye lenger unna da :-) Selv er jeg oppvokst i Åsane.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #23 Skrevet 5. september 2007 He he, jeg er jo oppvokst i gokk nord for Bergen =)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #24 Skrevet 5. september 2007 Hmmm... Nå ble jeg nysgjerrig her :-) Sender deg en PM jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå