Gå til innhold

Trassalder-ny lek:

Anbefalte innlegg

Skrevet

"hva går mamma med på hvis jeg gråter overbevisende nok"-leken.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Skikkelig ok krav også da. På bussen i morges: Jeg vil ha cornflakes!!! Buuuu huuu griiiiiine skrike... Jaaa, har cornflakes i lomma jeg ass...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sant det er gøy? ;-) Har to stykker som driver på slik nå, og en som bare hyler uten at han kan si hvorfor.... Hehe... Eldste er i det minste begynt å ta litt til fornuft nå da, han er snart 5 år og skjønner jo at jeg ikke kan trylle, men mellomste på 3 år bare fortsetter og mase og hyle samme hva jeg sier...ååååååå gi meg styrke!

Skrevet

Har en på 3,5 år som er slik... jeg blir GAL til tider. Lurer på hvor mange ganger jeg hører "jammen, jeg viiiiiil" :-s Gleder meg til han begynner å tenke litt mer fornuftig, hehe.

Skrevet

Ja, det er en herlig alder ;-)

Min blir 3 i desember, og tror nok at verden eksisterer for å tilfredstille hans behov umiddelbart....

Skrevet

Spetakkel, jeg blir å flytte til Bergen i januar...

Skrevet

Oi =)

Så gøy da! Kan få henge med meg hvis du vil - he he... Jeg blir hjemme med minstemann til august.

Fått deg jobb på UiB eller?

Skrevet

Hihi, kanskje vi kan sette opp en date sent i januar, da er jeg enda ikek begynt i jobben, fint å ha nye venner med tilsvarende barn!

Jeg har fått jobb på et uavhenging forskningsinstitutt på Nordnes. Og skal bo på Milde (i nærheten av Arboretet).

Skrevet

Ja visst =)

Jeg bor på Nesttun, så det er jo ikke langt unna. Monajenten bor jo også her i nærheten.

Grattis med ny jobb da. Bodde i kollektiv på Nordnes i min ungdom som student *Mimre, mimre*

Like ved Fiskeridirektoratet.

Skrevet

Ja, jeg bodde i et av smauene rett bakom TV2.

Monajenten har jeg faktisk truffet (var det emilie barnet het?), vi får henge! Gleder meg til å komme hjem for godt!

Skrevet

Hun har Adine på 3,5 år og lille Lucas som er 1 dag yngre enn min minste =)

Skrevet

Hmm... Hvem var det jeg traff på ERA da da...jaja.. hihi...

Skrevet

Jaja, det er noen mnd til enda =)

Blir nok kjekt å flytte hjem til regnbyen, men du gleder deg vel neppe til selve flyttingen? Å flytte er jammen en påkjenning altså...

Skrevet

Ja du er i bergen også?

Det er vel klart.

Skrevet

Nye jobben betaler flyttinga, det lille som er igjen, vi skal imellomtiden til Hawaii. Så det går så greit så. Eier ikke nåla i veggen, flytter inn til moooorr...

Skrevet

Takker :-) Jeg er nok mest eks-Bergenser, men reiser dit ca en gang i uken da, må liksom ha LITT sivilisasjon av og til, hehe...

Skrevet

Oooohhh, herlig...

Jeg hadde overlevd hos mor i max 1 uke, tror jeg. Hawaii høres veldig behagelig ut! =)

Skrevet

Det sier jeg helst ikke på nett siden det er et så lite sted, men det er ca 1 time og 20 min fra Bergen sentrum :-)

Skrevet

oki... ikke verre...

Jeg er oppvokst i Bergen Nord (arna), kjenner godt bygdene i den retningen...

Skrevet

Ja det er litt i den retningen, men mye lenger unna da :-) Selv er jeg oppvokst i Åsane.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...