Gå til innhold

Endelig nr 3 på vei.....HURRA!!!


kate78

Anbefalte innlegg

Har ventet i mange år på at far skal bli klar for et tredje barn, og endelig sa han at det er på tide!!! Jeg er overlykkelig.Termin den 10 mai i følge kalenderen.

Har to gutter, 10 og 6 år, så det blir nesten en "att-på-klatt". Har så lyst å fortelle hele verden nyheten, men får bare vente. Har alt ømme bryst, kjempe trøtt og humør svingninger. Er lenge siden siste graviditet og en glemmer hvordan de første månedene var.

Ja, lykke til alle sammen og gled dere masse. Litt "plager" tåler vi for resultatet er fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Så moro det skal bli i mai, når alle disse flotte babyene kommer! Venter nr 3, vi også. Har to jenter fra før, på 3 og 5. Vi er bra heldige. Har hatt veldig kvalme svangerskap før, og er innstilt på at det blir ille denne gangen også. Men så blir jo resultatet utrolig bra, ikke sant? Lykke til, kate78!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia!! har også hatt lyst på 3 barn, men mannen min ha syntes to var nok. nå vil vi ha en til,og prøver!! har to barn fra før,-på 10 og 6 år så dette blir en attpåklatt :o) håper virkelig at det klaffer,-venter mens om en uke,så skal ta test i neste uke,er såååå spent!! ble gravid med de to første på første forsøk,så jeg krysser fingrene.... har ikke hatt noen symptoner men håper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kate78....................var nesten som å høre vår historie dette :-) Tok laaaaang tid før pappa`n ble klar på nytt. Vi er nå gravid og har også termin 10.mai. Har to gutter på 6 og 9 år. Nå skal vi alle kose oss med en liten baby på nytt :-) Blir kjempespennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ja nummer tre er på vei her også - ikke planlagt men likevel koselig og vi flirer litt og gleder oss og håper det skal gå bra. Vi har to gutter på 4 år og 16 måneder fra før så det blir jo litt tett med de to siste men OK så er vi liksom i siget, ifht å vente i mange år og være ferdig med bleiestadiet slik noen av dere er - imponerende at dere setter i gang igjen da. Ville kanskje gjort det selv jeg også hvis vi hadde ventet , men nå tar vi det nå da så får vi si at det er nok etter 3 tenker jeg:) Lykke til ale sammen, blir gøy å følge med hverandre på ferden - fint å høre at det er flere som har to fra før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:-) gratulerer så masse :-) vi skal også ha nr 3 ,termin 13 mai :-) har 2 sønner på 6 og snart 10 år,så det blir jo en attpå klatt dette også hehe :-) dette blir våres første sammens,siden jeg har de to andre fra tidligere forhold:-) så han er så glad nå ,**tenk** sin egen også *hehe ** ønsker dere lykke til å håper alt går bra :-) klem fra oss :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig morro å få tilbakemelding fra dere. Gøy å høre at det er flere som har noen år mellom barna.

Håper vi kan følge hverandre på ferden mot mai 08.......det er jo en stund til. Vi gleder oss masse til å få nr 3, og helst til å fortelle to flotte gutter at de skal bli store brødre til en liten prins/prinsesse.

 

Ha en super helg, (?voksende?) jenter;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...