Gjest Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Lekker jo bare snuppa ser på den!!!!! Har 3 forskjellige,så det kan ikke være et engangstilfelle heller.Prøver å trykke plastdingsen orntli på plass flere ganger også, funker bare ikke. Gi meg et alternativ som funker!!!
Nit@™ Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Du har ikke satt "plastdingsen" feil vei da? Har 3 aventkopper, og aldri vært ute for at den lekker. Born free kopp har jeg en av, ikke hatt lekaskje på den heller. Men den har mer "smokkelignende" tut.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Godt der er flere som irriterer seg over det!! Jeg haret avent!! Snuppa mi må ha vann med seg i sengen, kunne likegjeren satt et kjøkkenglass der istedet.. rene floden fra de koppene. Kjøpt en annen type på ultra som lekker litt mindre, men ikke helt fornøyd
NessaS Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 De eneste gangene aventkoppene har i huset har lekket, så har det vært væske på kanten av koppen eller i rillene det lokket skrus på. Jeg er superfornøyd, småtten har virkelig kastet koppene veggemellom av og til.
Mamma´n til A og F Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Avent er noe dritt!!!!!! Og jeg har prøvd mange og flere varianter....Alt annet funker!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Har heller aldri hatt noe problem med aventkoppene. Storesøster brukte de lenge hun, har fler forskjellige og ikke noe søl
Smellt P. Tjukka Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Jeg har aldri hatt problemer med adventkoppene ! Hvis du har satt den rett sammen , så er det merkelig ...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Så rart, jeg har flere avent kopper, de helt små, mellomste og de store og aldri opplevd at noen lekker i det hele tatt. Største har en liggende i senga hele tiden for å kunne drikke om natta og det har ikke vært en våt flekk der...
Dronningen! Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Om du skrur korken for hardt på så lekker de......
Gjest Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Merkelig at det skal være så stor forskjell på erfaringene her. Jeg har nok prøvd alt- inkludert å tørke hele koppen med papir før påskruing av lokk. Nå er jeg så lei at jeg går ut å kjøper en av hvert merke for å finne den optimale. Ny tråd kommer med resultatet om et par dager )
goldie Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 Merkelig, har heller ikke hatt problemer med de koppene. Har også 3 stk og de funker! Lekker bare litt hvis det ligger litt vann under skrudelen.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Aventkoppene funker her, men avent-flaskene gikk rett i søpla :/
Kamomille Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 Dersom du skrus de for hardt igjen kan de lekke!!! Prøv å ikke skru så hardt for da blir gjengene ødelagte og koppen lekker!
1stor1liten =) Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 jeg har også opplevd en del lekking av avent koppene ja.. så du er ikke alene. eneste koppen jeg har vært fornøyd med en er jeg kjøpte på sparkjøp, den var lilla med gul topp (m/håndtak) . den hadde ikke lokk til men lakk ikke en enste gang
Gjest Skrevet 5. september 2007 #15 Skrevet 5. september 2007 kjøp på rema 1000 en kopp som heter bambino. den er kjempefin.lekker ikke i det hele tatt.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #16 Skrevet 5. september 2007 Hmm, har aldri opplevd at avent koppene har lekket, var en gang vi hadde fylt den for full og da dryppet den litt, men det var den ene gangen Vi er superfornøyde vi!
imsdal med julesmak Skrevet 5. september 2007 #17 Skrevet 5. september 2007 Barnet må drikke fra koppen med drikketuten nærmest munnen for rettoverfor drikketuten er det ett bittelite hull som det lekker fra hvis koppen ikke er riktig vei.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 5. september 2007 #18 Skrevet 5. september 2007 Har hatt mange over 10 kopper og sikker like mange flaker. Har aldri hatt noe problem med at de lekker¨. Før yngstejenta fant ut at hun kunne skru av lokket på koppene;-P Men det er noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå