Har to søte små :) Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Noen som hjelpe meg med hvor jeg kan få kjøpt mammaklær i bergen? Skal dit på fredag, og tenkte da at jeg da skulle få kjøpt meg noen klær som faktisk er lange nok over magen. Vet at de har på H&M, men noen som vet om noen andre mammaklær-butikker? Setter stor pris på litt hjelp :-)
Erisa* Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Der er en butikk som heter Mammashop, den ligger i Jon Strøms gt 9 (syns jeg å huske). Se på et kart på gulesider.no eller sånn, så finner du fram:) De har godt utvalg og hyggelig betjening.
elimor Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Mammashop ligger i Jon Smørs gate, under Smørsbroen. Det er også en som heter Mor og Meg som ligger i Domkirkegaten, like bak politistasjonen. Ellers har de litt rimeligere mammaklær på H&M, på Lindex i Galleriet, og på Polarn og Pyret i Xhibition. I den nye Barnas Hus i Åsane har de også mammaklær, har jeg hørt. Lykke til, og kos deg i Bergen!
helt på tampen? Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 hei, var i Bergen i helgen. Dro til mor og meg, Domkirkegt. Bra utvalg og utmerket service. Kjøpte kjole og en singlett der, + body til babyen ))) Du må hilse fra 2 trønderdamer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå