Gå til innhold

Hjelpes hva har jeg gjort

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lovet samboer å se en star wars film hver dag i riktig rekkefølge..hehe...kanksje like greit så forstår jeg HELE handlingen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og hvorfor er det hjelpes? er jo kjempe bra filmer :) kos deg masse!!!

Skrevet

Oi, oi, nå er du i trøbbel om du ikke liker disse greiene da

Skrevet

å hjelpes..ja det kan du si... føler med deg.. hater star wars... hehe, mens mannen elsker det.. forstår meg ikke på han..hehe

Skrevet

Noe sånt hadde jeg ALDRI gått med på. Ikke engang om jeg fikk penger for det!!!! STAKKARS DEG!!!!!

Skrevet

jeg hadde sett alle på en dag jeg da hehe.. elsker star wars og alle sånne filmer! hadde jo strengt tatt ikke trengt å få et slik "oppdrag" siden jeg har sett alle filmene flere ganger hehe..

Skrevet

hehe :o)) Såå ille er det vel ikke. Jeg synes filmene er spennende men laaange

Skrevet

HUFF! Høres ille ut.. Jeg hadde fått panikk om jeg hadde lovet noe sånt i et svakt øyeblikk! :-)

Skrevet

Er han Star Wars fan? Sambo er det. Har sett de fleste filmene... tror jeg, hehe. Men, jeg vet i allefall hva historien går ut på da i det minste, og kan flere av navnene på rollefigurene :-)

Skrevet

Å herregud. Elsker mannen min så høyt at jeg har sett EN av filmene med han. Hehe. Det var nok ;)

Skrevet

Oi, oi, nå er du i trøbbel om du ikke liker disse greiene da

Skrevet

hehe.. jeg lovet engang det samme. men ble positivt overrasket da! de er jo faktisk bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...