Gå til innhold

TRAN

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal begynner å gi sønnen min tran nå søndag som har er fire uker gammel. men vil ikke han bare spytte det ut igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehm... Det er det vel ingen som vet før du prøver...?

Skrevet

for sikkerhets skyld vil jeg gi deg et tips: gi ham tranen mens han ligger naken på stellebordet... sjangsen er der, som du sier, for at den kommer i retur . og du klarer IKKE vaske tranlukt bort fra klærne -trust me:)

Skrevet

Vi begynte ikke med tran før snuppa var 10 uker, men det gikk veldig fint. Gav det via en engangssprøyte (som vi vasket godt for hver gang). Fordel å være naken, ev. smekke, da tran setter flekker!!!!!!

Ellers om dere får problemer, finnes det en annen type Omega 3... Tror den heter Eskimo e.l. Får kjøpt den på de store kjedebutikkene (Meny, Ultra o.l.), ev. et annet merket jeg ikke husker navnet på, men som har bildet av Disney-figurene på. Inneholder som sagt Omega 3 og andre fine vitaminer :) De sistnevnte smaker enten appelsin eller tutti frutti :)

Skrevet

Kjøp en engangssprøyte på apoteket. Gi han bare en dråpe eller noe til å begynne med, slik at han venner seg til smaken. Det gikk fint hos mi. Ho er nå 2 og elsker tran. Vet jo også at hun får en skje med Sanasol etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...