Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Hvordan kan man sitte her på skravlesiden og telle rier og føde med resten av damene her inne?? Au dette gjør vondt, og nå er det bare 4 min mellom hver. Hjelp nå må jeg dra på sykehuset snart. Er dette en reell fødsel som er i gang?? Dette må jo være tull. Har hun ikke en mann, foreldre, venner eller noe som kan være sammen med henne om dette. Ellers så bør hun vel få lov til å komme på sykehuset, så hun slipper å være alene eller bare sammen oss her inne?
storkenerpåvei. Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 nå kan man jo faktisk gå med rier en god stund da...sikkert greit å gjøre noe... og dele sin opplevelse med andre.. hvis du ikke liker det kan du jo bare la være med å bry deg...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Er faktisk veldig enig med deg,sitte her inne når enn har rier,er ganske så teit ja! er vel bedre og informere famile,og la mannen vere en del av riene/fødselen ,isteden for alle her inne på bim,det kan man fortelle om etterpå,når fødselen er ferdig! siste jeg gadda hadde orket når riene mine stratet,var vertfall og sitte her inne ! så jo,er ganske teit!
Gjest Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 *ler* Altså...Når jeg skulle ha førstemann: mine rier startet mandag formiddag, mens babyen kom onsdag ettermiddag. Flott å ha noe å gjøre slik at tiden går, sier nå jeg. Nå skal det sies at jeg personlig ikke valgte å sitte på BIM under riene, men slik er vi forskjellige....ikke sant?
Gjest Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 riene mine begynte på natta så jeg satt her inne noen timer før jeg vekte min mor og dro på sykehuset.. hun kunne jo ikke gjøre noe fra eller til uansett før fødselen virkelig satte igang så hvem skadet jeg ved å sitte her inne?
twoboys & a girl Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Satt alene sist gang, faren og søstren min sov. Skjønner godt at de vil ha noe annet å tenke på, og for å informere. Morsomt for de som har hatt kontakt å vite hvordan det ligger ann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå