Gå til innhold

Fine mamma-gensre / topper??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg finner så lite fine gensre og topper til den voksende magen min. Syns H&M har så kjedelige gensre. Enten er de altfor lange, ellers så er de så kjerring-aktige. Liker best litt tettsittende gensre (som følger fasongen), føler jeg ser tykk ut dersom de blir for vide. Noen som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Enig med deg i at h&m har mye kjedelige topper. Vil også ha noen spennende topper, men ikke som koster skjorta.......... Jeg bor i Rogaland, men liker veldig godt nettshopping.

Skrevet

Enig!! Jeg vil også gjerne ha noen tips fra folk!! Eller kan jeg anbefale Laredoute.no :)

Skrevet

føler liksom at mammaklær er lagd til eldre damer. vi kan jo fortsatt se fine og ungdommelige ut! jeg bruker mye tunikaer og lange gensere fra popin, veromoda osv. nå er jeg bar 19 uker på vei så det går fint. håper det holder så lenge som mulig. jeg har sett en del fine tunikaer på lindex til gravide..

Skrevet

de har noen gensere på vera moda tynne med en sløyfe i halsen åsså er de litt lange så ikke magen tyter ut nedenfor. de er super gode og tøyelige:)

finnes i flere farger og samme modell bare i tsjorte.

åsså har jeg åsså kjøpt en mamma genser på h&m hettejakke med glidelås og åsså er det knyting rett under puppene, den er super god.

å ellers så må man jo ikke ha mammaklær for moten passer jo litt til voksene mager. Gina tricot foreksempel har mye fint, og billig.

men er enig i at utvalget er helt dritt... men det finnes jo også drøssevis av nettbutikker men mye av det er dyrt, jeg synes i allefall at 700 kr for en liten topp som bare passer i noen måneder er litt bortkasta:)

lykke til på shoppinga:)

Skrevet

Jeg var på Hennes og handla her om dagen, gikk ikke i mammaavdelingen, men fant noen lange stripete gensere med 3/4 arm i vanlig dameavd. De var i mange farger og kosta bare 149 kr. Elastiske og ganske tøffe synes jeg!

Skrevet

Jeg har også kjøpt av de gensrene på Vero Moda, de med sløyfe på...

Har de i mange farger jeg, og de er knall til voksende mager!!!

Skrevet

Ja, vet du en sånn en har jeg. Den mørkeblåe. De er kjempefine. Vurderer å kjøpe i flere falger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...