Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 slimproppen? Var på do i sta,og da jeg skulle tørke meg,hang (unnskyld for sarte sjeler) det en klomp med slim der...den var gul-hvit. Ikke større enn lillefinger-neglen min. Noen som veit om dette var slimproppen eller bare "vanlig" slim? Har ikke hatt noe slikt tidligere altså...er 32+5
limø Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Det kan være deler av slimproppen, men ikke hele. Den er nemlig gangske stor. Forrige gang kom den ut i trusa mi, og var jammen tre-fire cm lang og et par cm tykk. Slimproppen kan også være mer flytende sa jordmor til meg, og den kan komme ut litt om gangen.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Jeg har i de siste dagene hatt sånn sammenhengene gulthvitt seigt slim når jeg har tørket meg...(nam nam..hehe) Er det deler av den da? Er ikke noe blod liksom.
vero:o) Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 nei det er sikkeret bare slimete utflod greier,,jeg har hatt det i et par uker jeg og,sånt avog til..er i uke 32...er vel en stun til slimproppen går enda vel ?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Ja,skulle tro det er ei stund til enda...men måtte bare spørre...takk for svar alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå