Gjest Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Riene begynte i natt i 3-tiden, var på føden en tur klokka 7, 1 cm åpning og moden, lå med rieregistrering, hadde rier. Nå er det 4 min mellom dem, de gjør VONDT og jeg er kjempefornøyd =) nå er jeg helt sikker på at jeg skal føde i løpet av dagen!!!
lizzie har blitt 2barns mor Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 lykketil da. kan du send meg litt fødestøv, jeg vil oxo ha baby i dag
Gjest Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 jepp du kan få det resterende fødestøvet =) ******************************** **************************** *********************** ****************
Tussa og Sofie Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Ah...lykke til da, godt det ble noe mer ut av det siden vi snakket tidlig tidlig på kvisten i dag.... Endelig får du sett lille frøkna!
Gjest Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 jepp, endelig skjer det noe =) syns dette er kjekt jeg! selv om det er vondt... eneste problem er at jeg er skamtrøtt (har ikke sovet i natt) og har skikkelig halsbrann... og ingen gaviscon =(
"husmor"med lille Nora Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 har du litt melk eller mandler? hjelper litt mot halsbrann det og! eller lunket vann! nå må du vel snart dra så du ikke føder hjemme! hihi..
småtroll:) Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 å så kjekt å høre da....når har du termin? jeg skal på kontroll idag...føler det er noe på gang her også...MASSE LYKKE TIL:)
attpåklatt!! Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Hadde litt lyst å si til deg i går at du kanskje kom til å føde i dag.. hehe. Kjenner mange som har hatt skikkelig deppedag rett før fødsel, griner og ser bare svart på alt.. typiske er: "kommer aldri til å føde".. Godt du er i humør nå og ser lyst på det, og "nyter" det!! Masse lykke til!! *klem*
Gjest Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 hehe ja tenkte på at den deppingen kanskje kunne ha noe med at fødselen var nær ja =) har termin 13 september, menstermin i morgen... så var nok jeg som hadde rett der... =P
velsignet med to Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Oi så morsomt, lykke til! Spennende nå, jeg ligger jo ikke sååå langt etter deg ifht. termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå