Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Riene begynte i natt i 3-tiden, var på føden en tur klokka 7, 1 cm åpning og moden, lå med rieregistrering, hadde rier. Nå er det 4 min mellom dem, de gjør VONDT og jeg er kjempefornøyd =) nå er jeg helt sikker på at jeg skal føde i løpet av dagen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykketil da.

kan du send meg litt fødestøv, jeg vil oxo ha baby i dag

Skrevet

jepp du kan få det resterende fødestøvet =)

Skrevet

Ah...lykke til da, godt det ble noe mer ut av det siden vi snakket tidlig tidlig på kvisten i dag.... Endelig får du sett lille frøkna!

Skrevet

jepp, endelig skjer det noe =) syns dette er kjekt jeg! selv om det er vondt... eneste problem er at jeg er skamtrøtt (har ikke sovet i natt) og har skikkelig halsbrann... og ingen gaviscon =(

Skrevet

har du litt melk eller mandler? hjelper litt mot halsbrann det og! eller lunket vann!

nå må du vel snart dra så du ikke føder hjemme! :P hihi..

Skrevet

å så kjekt å høre da....når har du termin? jeg skal på kontroll idag...føler det er noe på gang her også...MASSE LYKKE TIL:)

Skrevet

Hadde litt lyst å si til deg i går at du kanskje kom til å føde i dag.. hehe.

Kjenner mange som har hatt skikkelig deppedag rett før fødsel, griner og ser bare svart på alt.. typiske er: "kommer aldri til å føde"..

Godt du er i humør nå og ser lyst på det, og "nyter" det!!

Masse lykke til!!

*klem*

Skrevet

hehe ja tenkte på at den deppingen kanskje kunne ha noe med at fødselen var nær ja =)

har termin 13 september, menstermin i morgen... så var nok jeg som hadde rett der... =P

Skrevet

Oi så morsomt, lykke til! :) Spennende nå, jeg ligger jo ikke sååå langt etter deg ifht. termin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...