stinelin81-3 smågull Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 De siste dagene har hun vært skikkelig vanskelig å få til å spise skikkelig. Flaska dytter hun vekk og melken spytter hun ut.... man skulle tro at hun er kjempe sulten og gråter hele tiden.. men NEIDA.. hun er så blid som aldri før!!! Og når hun først er litt sulten..så spiser hun mye mindre enn det hun har pleid å gjøre. Klarer ikke å bli veldig bekymret når hun ikke ser ut til å ha det vondt... men jeg synes jo at det er ganske rart da:)
stinelin81-3 smågull Skrevet 5. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2007 Ja hun har begynt å få små risengryn i gommene:) Men mister de så matlysten av det da??
Nr-3-i-Magen Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Det gjorde mi hvertfall. Slutta omtrent å spise i en måned da de to første tennene kom...
Meg og bøllegutta!! Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Gutten min er snart 7 mnd og håpløs å gi grøt om dagen...Har spytter ut, veiver med armer, slår til skjea osv osv............ Må lure det i han og det blir et grusomt gris!!!
stinelin81-3 smågull Skrevet 6. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. september 2007 Snakket med helsesøster:) Ser ut til at lille trollet mitt bare skal skremme meg litt!! Nå er alt tilbake til det normale og hun er skikkelig glupsk!! Skulle visst prøve tutekopp hvis hun begynte med det der igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå