Mamsen&2Gull Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Var på Småtroll på Roseby den 27.juli for å høre om de kunne skaffe en slik "pute" til å ha på selen da den ene er borte.. (til Maxi Cosi Cabrio). Å jo da, de skulle bestille og ringe meg da de hadde kommet. Men nå er det over to mnd siden, å den skulle vel ha ankommet butikken nå om de hadde bestilt den. Har vært innom to ganger da jeg var i Molde allikvel, men da var de på vi sa de. Har bestemt meg for at jeg aldri skal handle der noe mer. Makan til sur betjening skal mat lete lenge etter. Å så lite behjelpelig som de er skulle ikke vært lov. De skulle jammen meg hatt en oppstramning i hvordan de behandler kunder!! Argh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå