Mille** Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Er hjemme med begge barna. Eldstejenta skal med pappan til legen i dag, har fått en betennelse på øyelokket, og lillesnuppen skal på sitt første tannlegebesøk, dvs tannpleier da. Blir spennende å se hvordan det går. Ellers så har vi restefest etter 2 årsdagen i ettermiddag. )
NessaS Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Rydde, vaske, sove og så på jobb. Senvakt i kveld igjen =(
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Skal på Sparkjøpt sammen svigerinna mi =) I ettermiddag skal vi besøke noen bekjente =)
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 være hjemme og bli frisk håper jeg... er sykemeldt ut uka.. er sååååå sliten og fikk konstatert en innkapslet bihulebetennelse (hadde hatt den så lenge så den ikke var så merkbar lenger..).. så jeg ble "tvangs"-sykemeldt.... og det er jeg glad for. er så mange andre borte fra jobben nå, så jeg hadde ikke gått hjem om jeg ikke fikk beskjed av legen..
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Sitte og grine og deppe og bare synes synd på meg selv.. =P
Helene <3 Sarah Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Skal på 4mnd kontroll, og får besøk av en gammel venninne etter det!
Mockanin Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 Er hjemme fra jobb i dag også pga. sykdom. I dag er jeg faktisk innesperret hjemme. Har noen snekkere som pigger gangen og trappa vår. Etterpå skal dem støpe nytt. Så nå må jeg pent sitte her og vente til dem går hjem. Bråker foresten noe for jævlig, så her blir det en dag med internett og hobbyvirksomhet
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 Har levert eldstemann på skolen. Nå skal jeg, dattera mi og minsten på besøk til veininna mi som er kommet hjam fra sykehuset med babyen sin:) Så blir det laging av middag før mannen kommer hjem. I kveld må dere huske å få med dere "jordmødre" som begynner kl 19.55 på nrk1:))
Gjest Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 Jeg skal på kafe med noen venninner.. så skal vi på babysvømming i ettermiddag.. Skal også se jordmødre ja!
Giftmamma med2jenter Skrevet 5. september 2007 #15 Skrevet 5. september 2007 jeg og snuppa skal være hjemme tror jeg.. skal rydde vekk klær til frøkna som er blitt for små. Så skal vi ut å gå en tur så snuppa får formiddagsluren sin. Så skal vi lage taco til middag i ettermiddag:) så skal jeg se på jordmødre i kveld, mannen skal bort... er kanskje like greit når det går et sånt program på tv'n..hehe:)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #16 Skrevet 5. september 2007 Jeg skal rydde og styre litt i heimen, så skal jeg på seinvakt:(
stinky-monkey Skrevet 5. september 2007 #17 Skrevet 5. september 2007 Først og fremst skal jeg skifte ei bæsjebleie, syns jeg kjenner en guffen eim i stua her jeg sitter.. he, he. Så skal jeg rydde litt her, og så ta med lille snuppa bort til mannen min på jobben, og se på forskjellige ting (gulv, tapet, maling osv) til å pusse opp huset vårt med :-) Så skal jeg dra til ei venninde på lunch :-) Resten av dagen har jeg ikke planlagt enda.. det tar vi som det kommer. Kanskje jeg baker noe i kveld, og inviterer noen på kaffe :-) Ute piss regner det :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå