Gå til innhold

Glemte å si hadet. :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den 20. august forsvant jeg i teorien over til Småtroll 1-2. I realiteten er jeg ikke egentlig der heller. *fnis*

 

Nå har jeg en ettåring ruslende rundt i huset. Det er rart!

 

Ville bare ønske alle kjente lykke til videre og velkommen etter med tid og stunde.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, det stemmer. Det er jo ikke populært å være hyggelig her inne.

Takk for påminnelsen. :)

Skrevet

så du er her ja.?=)

Har lurt på hvor du har blitt av.grattis med overstått bursdag.jeg flytter snart herfra jeg å.tenk at det har gått et helt år!!

 

Koselig å se nicket ditt igjen.

Skrevet

Et kjent og koselig nick. Håper du ikke totalt gir opp dib.

Og teite anonyme vil det alltid være.. Desverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...