mayaya Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Tenkte sammenligne med amerikanske priser, men hva koster det egentlig i Norge? Jeg er jo helt grønn i scrapping.. :-) Tang, med alfabet og uten, dies-priser osv.. Om det er store forskjeller, kanskje dere vet om det feks er enkelte dies som er veldig populære, så det sjans for at jeg kan finne igjen de samme? Så skal jeg oppdatere dere på amerikanske priser etterhvert
snuppelure 74 Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Tang med alfabet 700-800 ca enkledies frs 42-52 doble dies fra 79-96 dette er butikk priser men vet ikke om du tenker på nytt eller brukt da
Trollet73 Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Tang med alfabet er ofte å få kjøpt til ca 550,- Prisene i USA er de samme som i Norge, så det er ingenting å spare på de veiledende prisene. Derimot kan man gjøre noen kupp på auksjoner "over there".
mayaya Skrevet 5. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. september 2007 Vel, jeg skal iallefall sjekke. Kan jo hende jeg kommer over et høstsalg eller noe. Feks er butikken Archivers rett ved der vi bor :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå