Gå til innhold

Er litt bekymret nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 21 med nr. 2. Har kjent liv engod stund, til og med utenpå magen... Det har vært masse liv, men nå er det helt stille...

Fra hvilken uke var det man skal kjenne liv hver dag? Kjenner at det er noe der, som små "rykkninger", ikke spark altså...

Har jeg grunn til bekymring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke ringe jm og høre?

Evt. føden hvis jm hos deg (som hos meg) ikke jobber hver dag?

Alt er sikkert bra, men det er jo greit å sjekke ;o)

Skrevet

ifra uke 25 skal du kjenne liv hver dag... men viss du bekymrer deg så ring ja.... værste er å ikke vite.. lykke til=)

Skrevet

Hos JM i går fikk jeg beskjed om at man skal kjenne tydelige spark hver dag fra 24 fullgåtte uker. Det var ikke nok med små glidende bevegelser. Det skulle være skikkelige spark! Og dersom man opplevde det skulle man ringe rett til føden, ikke gå gjennom JM, fastlege eller legevakt, da dette kan skape unødvendige forsinkelser.

Skrevet

Er forresten også andregangs, har kjent liv siden uke 14 og spark siden rundt uke 17, utenpå (så far kan kjenne) siden uke 21 =0)

Skrevet

Hmmm... Jeg ringte legen min, og fikk komme kl 13.30 i dag. Gruer meg litt. Det er som du, Knætta, sier bare sånne små glidende bevegelser. Kjente tydelige spreke spark tidligere. Er jo bare i uke 21, men blir litt bekymret alikevel.

Takk for svar!

Skrevet

prøv iskald, sterk saft med sukker.. Kanskje den lille bare har snudd døgnrytmen sin litt, eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...