dritgrei hei hei! Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 jeg blir redd av brann... Jeg håper dere har det bra!
Dailis Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Leste på moss avis nå at det har brent ned et rekkehus i Råde, kanskje det som er ment....?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Å ja:-) Jotakk vi har det bra, bor et stykke unna:-) Håper de det gjaldt har det bare bra også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå