Gjest Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Tenker da på av yttertøy i barnehagen. Går vel enda i joggesko? Hva med klær, begynt med strømpebukse? lue? tykk genser under jakken? .. Og så må jeg vise frem bilde av lille Victoria som begynte i barnehagen på mandag! Blitt så stor jente ) http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/401919/offset/4
Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jeg har på han ullundertøy jeg, vi bor i Oslo. Han er litt småforkjølet, og syns det har vært helt fint med ull nå. Han har ihvertfall ikke svetta eller klaget:) har kjøpt overgangssko fra Geox, og han har også med parkdress men ikke brukt den ennå pga sol
Gjest Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Hm.. ja kansje ikke så dumt med ull innerst nå. Under joggedressen. Er jo rimelig kaldt om morgenen, og barnehagen går jo ut tidlig om morgene.
mor_guttaboyz Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 3,5 åringen min er ganske kald av seg så i dag fikk han på ullstrømpebukse og ulltrøye med tynn sommerbukse og t-skjorte over! Han skal ut på tur hele dagen og her i stavanger er det surt med regn selv om det egentlig ikke er så kaldt. I barnehagen bruker han stort sett tynn jakke når det ikke er vått pga er ikke vind på uteområdet deres. Men hjemme har han begynt å bruke tynn dress. I dag gav jeg beskjed om at han måtte bruke pannebånd eller lue når han er ute. Han har støvler eller høstsko i barnehagen (halvhøye gortexsko uten for) Jeg har lagt ullgenser/bukse, ullhals, regnvotter og hansker i korga i barnehagen. Er greit at det er klar til bruk om det trengs en dag!!! 5,5 åringen min hadde idag på seg dongribukse, underskjorte og tynn genser. Han skal ikke på tur og er av den varme typen. Han må ikke ha på seg lue enda. Tenker han må bruke trolldressen eller regntøy idag pga det regner, men de bruker nok ikke noe under.
mor_guttaboyz Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Må bare legge til at i barnehagen hos gutta er de veldig flinke til å ta av alle andre lag med klær når barna har ull inderst! Så sommerbuksa og t-skjorta går av før dressen kommer på, slik at ulla fungerer slik den skal! Et tips å nevne til barnehagene kanskje?
3b@rnsmor-30* Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 her i Kongsberg har det vært kaldt på natta og ganske varmt på dagen. Har ikke begynt med strømpebukse og ull enda. men har sendt med de en tynn lue og vanter nå. har ikke parkdress enda, bare vindtett jakke. og bruker fortsatt joggesko. bortsett fra i dag som det regner... da blir det nok regnytøy og gummistøvler ute..
Honningmelon Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Har sendt med strømpebukse i sekken, men ikke hatt den på enda. Blir forholdsvis godt på dagen enda. Men, han har på seg vindtett jakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå