adelia*termin 18/10* Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Kl 1 våknet minste, ammet han i en evighet før han sovnet igjen... Kl 4 var det påan igjen. siden da har han ikke sovet... jeg blir gal jeg. Gutten er jo 9 mnd, er virkelig på tide han begynner å sove igjen.. Tror jeg har prød å amme han i søvn 8 ganger siden 4 i natt.. hva kan jeg gjøre for å få den gutten til å sove?
Skravlemamman Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Tror jeg hadde prøvd med natteavvenning snart jeg, han er vel stor nok til det? Kanskje far må ta han en helg, og du flytter inn på et rom for deg selv? Funket mye bedre enn forventet her iallefall:-)
Mille** Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Slutte å amme han på natta. La pappan tilby flaske med vann i stedenfor, det er ikke så interessant å våkne opp for. ;o)
adelia*termin 18/10* Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 Jo han burde jo klare seg uten.. pappaen er bortreist hele mnd så er ikke så mye han kan hjelpe... men jeg må vel bare prøve, det blir jo ikke noe søvn på meg nå heller....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå