Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #1 Skrevet 5. september 2007 Jeg er i utlandet med min sonn paa snart ett aar. Han plages veldig paa natta av tannfremmbrudd, faar de to fortennene sine. Jeg har gitt han en stikkpille for legging nesten hver kveld i en uke na og noen ganger midt paa natta ogsaa. Lurer paa om det er farlig aa gi saa mye over en saa lang periode. hilke erfaringer har dere? Hvor lang til tok det for disse tennene var ute paa deres barn? Takk for all hjelp!!!!!!!!!!!!!!!
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Hvor i utlandet er du? Jeg hadde tatt en tur innom apotek der eller spurt reisearrangør... En skal jo ikke gi medisin mer enn 3 dager uten legens råd...
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Ville prøvd å få tak i dentinox til å smørre på tennene. Det er et bedøvelsesmiddel som demper smerten. Fungerte veldig godt på jenta mi hverfall. Men er jo ikke sikkert de har dentinox på apoteket der du er.
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 gå til et apotek, pek på gommene til sønnen din og si au og så pek på din tann.....he he (dersom du ikke kan språket da...) - se hva du får, vær skeptisk - se det an hvilket land du er i om du stoler på medisinene....... får håpe tennene kommer snart da...stakkar liten
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Ikke bra å gå på smertestillende så lenge. Jeg anbefaler heller ikke å bare gå på apoteket der og få noe du ikke vet hva er, med tanke på styrke og bivirkninger osv. Jeg ville tatt en telefon hjem til helsestasjon eller fastlegen din og hørt om hvor lenge og mye du kan gi paracet til barnet. Spør legen etter virkestoffeet i Dentinox, så du finner noe tilsvarende på apoteket der du er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå