Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hvert 10 minutt, grusomt vonde! Hadde dem i går natt også, men da var de ikke like tette eller vonde. Vil ikke vekke mannen min, siden det godt kan ta maaaaaange timer til før jeg er nede i rier hvert 5.minutt. Har ringt føden, som mente jeg hadde god tid. Men hvordan skal man fordrive tiden? Klarer ikke lese med disse vondtene. Er nå 12 dager på overtid, så hadde vært fint om det faktisk var fødselen som startet.
Gjest Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 jepp, sitter her jeg også. håper ihvertfall det er rier... er 8-10 min mellom de, har hatt 10 stk... de sitter i ryggen, får nedpress og magen strammer seg. men er ikke så forferdelig vondt... klarer meg fint. håper det blir vondere og at noe skjer! 8 dager til termin, menstermin i morgen... (legen sin menstermin regnet fra 40+0 i går)
Tussa og Sofie Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Ikke ¨våken av rier, men av den helvetes halsbrannen! Hvordan går det med dere? Håper det er noe på gang og at det blir bebis på dere begge snart! Lykke til!
Gjest Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Uff, jævla halsbrann... er noe dritt det der! ja håååper det skjer noe her... har snakket med føden, hun syns det hørtes ut som rier. skulle slappe av litt og ringe igjen når de var litt lengre og kom litt tettere. kjempekoselig dame, håper jeg får henne under fødselen også da =) nå skal jeg drikke en kopp med bringebærbladte med kanel i og håpe det fører til sterkere sammentrekninger =)
Tussa og Sofie Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Hadde jo vært fint om du fikk henne ut siden de har vært litt bekymret for vekst osv, ikke minst for din del, så slipper du å uroe deg om at alt er bra. Da er det bedre å få dem på utsiden )
Gjest Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 Jepp, det er det =) syns det er forferdelig skummelt... så håper dette ihvertfall fortsetter slik at jeg kan komme meg inn på føden, og hvis det gir seg da sitter de kaaaanskje igang igjen siden det er litt kompliserte greier nå...
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 5. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2007 Ja, halsbrann skal det bli godt å ikke ha lenger! Sitter fortsatt her med riene mine hver 8-10 minutt nå. Min baby har det jammen ikke travelt... Får ikke komme på føden før der kun er 5 minutter mellom, men har blødd litt siden sist, så nå skal jeg til legen og trygle om at han setter i gang ting mer. Lykke til jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå