luckypus Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Da sitter jeg og venter på at dusjen skal bli ledig, drar snart...flyet går kl 09, til gran canaria... skal bli godt med ca 30 grader på kroppen ja... kos dere her så lenge, er tilbake om en drøy uke :-))))
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Du får ha en god tur da!:-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 ÅÅ, kose deg! =) Skulle gjerne ha tatt en sånn tur selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå