Natteravnen* Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 No er vi snart so å seie reiseklar, men det sedvalige `skal gjere resten i morgå` er også på plass... sjølv om det blir litt tidspress. ( kva hadde livet vore uten...? ) Det blir meg og to tenåringsjenter, lille turbo må vere heime og det blir heilt forferdelig for mor, sjølv om eg veit at turbo får det veldi bra...-det er vel fyste gongen som er verst, akkurat no kunne eg tenke meg å utsette reisa et år... Men samtidig så trur eg det blir deili å kunne shoppe masse, reise på fly å berre slappe av , bruke heile dagen til det vi vil, kanskje `berre sitte her litt` , gå leeeenge i butikkar, -hm, mulig desse tre dagane ikkje blir så verst likevel, når ein omsider kjem seg avgarde! Hadetbra allesaman! ( neida det gjer ingenting at dei streikar der borte, vi går vi )
coscos Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Så deilig med tur til London! Du får kose deg masse. Hvor gammel er lille turbo? Har fabulert litt om London-tur med venninner, men usikker på når jeg kan reise. nå i første omgang så er turene våre inkludert lille M, så vi har lagt opp til ferier som også kan passe ham (selv om shopping i England er nok mer for mor og far, men det får bli i roligere tempo enn tidligere...) God tur, og så får du fortelle om hvordan det gikk når du er tilbake!
dritgrei hei hei! Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 kos deg med shopping i London! Klart det blir fine dager selv uten liten snurredupp. Kanskje nettopp derfor blir det rådeilig å være på tur... Kos deg masse!!!!
hypersusmor Skrevet 5. september 2007 #4 Skrevet 5. september 2007 Ha en knallfin tur! Jeg vil også ut i den store vide verden :-))
Plutseliten :) Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 God tur! Kos dere masse med shopping og fridager )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 SÅ gøy da!! Med fjortistur og shopping:-) Vesla klarer seg fint hjemme hun, like greit for henne å slippe shoppingstyret, det er artigere i en viss alder;-) GOOOOD Tur og kos dere glugg i hel:-)
Dailis Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Så deilig det høres ut! Du får ha en god tur, kose dere en masse!
Maud Skrevet 5. september 2007 #8 Skrevet 5. september 2007 Nå er dere sikkert i London allerede. En tur med bare de store høres helt supert ut, sikkert veldig bra for dere alle tre. Turbobarnet klarer seg bra uten mamma. Håper dere nikoser dere og får gjort masse det ikke er tid til i hverdagen.
Karomamma Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Goooood tur!!! Ha det moro med fjortisene!! Bra med litt shopping og storbyferie uten vogn for mammaen også, tenker jeg
Natteravnen* Skrevet 5. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. september 2007 Ja no er vi akkurat komt paa hotellet, og vi er i covent garden so dette blir nok toppers! vesla har det bra og da kan mamma slappe av! stikk kankje innom en tur i morgon hadebra alle damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå