Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 tror jeg er gravid nå =) har "vondt" i magen og er på overtids-dag nr 2 ... hadde mens-murring uka etter el-dagen =) er det et tegn kanskje?? HÅPER!!!!! har vært ganske trøtt i det siste og =) forslag til når jeg kan teste meg??? tør neste ikke håpe heller hehe er så redd for at tanta skal komme i morgen
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 test nå du=) Skal slå ut etter IKM dag vertfall=)
evius fikk junigutt Skrevet 5. september 2007 #3 Skrevet 5. september 2007 Ja, mye som tyder på at du kan være gravid! Mens-murring kan være et tegn. Men tror nesten du må kvinne deg opp til å ta en test, og så lenge du er på overtid er det ganske sikkert resultat! Ønsker deg lykke til:o)
Gjest Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 hmm testen var negativ den gitt =( men ingen tegn til tante rød da.
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 jeg har nettopp lest at man skal vente i flere dager etter IKM for å ta en test, for man kan ha for lite HCG i urinet til at det synes på en test. jeg har også alle tegn på å være gravid. jeg fikk blødninger da unnfangelsen fant sted ( noe som var ganske vanlig og et sikkert tegn fortalte en lege meg), jeg har vært kvalm nå ti dager i strekk, er trøtt som en dupp hele dagen. har hatt mens smerter og murringer nede i magen og stikkninger. og mensen er gått over fire dager. ingen tegn til den what so ever. men alle testen jeg har tatt hittil har vært negative. men prøver igjen til helga tenker jeg.. så ikke mist håpet riktig enda du heller...
Gjest Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 tusen takk for svaret =) høres ut som om vi går gjennom det samme ja hehe skal ta meg en tur te legen med en prøve idag,kanskje de ser noe =) vist ikke må jeg kjøpe mej 2 stk tester å ha i helgen =) lykke til mammisen-til-maren-emilie =)
Bea en av hver Skrevet 6. september 2007 #8 Skrevet 6. september 2007 Henger meg på her. 3 dager over IKM. Testet negativt 1 dag over. Har skikkelige mensmurringer som jeg har hatt siden helga. Oppblåst i magen, trøtt og litt stikninger i puppene. Trodde mensen kom i helga da det kom litt brunlig utflod, men ikke sett noe siden. Hadde blødninger i begynnelsen med første mann, og det gikk helt fint. I tillegg testet jeg negativt på IKM med første mann, så kanskje jeg bare produserer HCG litt seint. Nå har jeg bestillt nye graviditetstester på billigtester.no. Kan virkelig anbefales. Det er mye billigere og jeg fikk de i posten på 2 dager, veldig diskre. Satser på å teste igjen til helga jeg. Slitsomt å gå og vente. Ønsker dere andre lykke til :-)
Gjest Skrevet 6. september 2007 #9 Skrevet 6. september 2007 åå kjekt med svar =) spes fra andre som er i samme situasjon ja.. har vært med legen idag,og den og var negativ =( så jeg kjøpt med mej to tester,så får jeg heller teste i helgen eller over helgen,vist ikke TR er kommet (noen som da seff hadde vært en skikkeli nedtur hehe ) føler jeg har "mye" utflod,mer enn normalt liksom.. sulten-følelse hele tiden,trøtt og en tendens til kvalmhet... begynner nesten å tro at jeg har fått "syken" istede hehe
Bea en av hver Skrevet 6. september 2007 #10 Skrevet 6. september 2007 Jeg er også veldig sulten, mer enn vanlig. Har vært småkvalm hele dagen på jobb og nesten holdt på å sovne til tider. Går skift så har nettopp kommt hjem fra kveldsvakt. Sa til mannen min at hvis ikke jeg er gravid nå så blir jeg sjokka. Må jo innbille meg alt dette da...hehe. Har jo et barn fra før +mistet SA, så vet jo hvordan det føles også. Blir gal av dette..men er jo litt gøy å vente også.
Gjest Skrevet 7. september 2007 #11 Skrevet 7. september 2007 men er det normalt å ha vondt i magen/siden ?? er avogtil så vondt det er ekkelt å stå oppreist..
Gjest Skrevet 7. september 2007 #12 Skrevet 7. september 2007 noen som har svar på om det er normalt å ha de så vondt?
Bea en av hver Skrevet 8. september 2007 #13 Skrevet 8. september 2007 Er usikker, men har selv hatt mensvondt og stikninger. Vet ikke helt hvor vondt du har, men sikkert mye som er vanlig. Jeg testet endelig positivt i dag 5 dager over tiden. Hurra!! Har termin 15mai.
Gjest Skrevet 9. september 2007 #14 Skrevet 9. september 2007 ååå GRATULERE =)=)=) jeg skal teste meg i morgen =)
Gjest Skrevet 9. september 2007 #15 Skrevet 9. september 2007 etter ikm kan du teste uansett tid på døgnet..hadde ikke greid å ventet visst jeg var deg.. Test i vei
Gjest Skrevet 9. september 2007 #16 Skrevet 9. september 2007 å ja..ser denne tråden ar noen dager gammel..men lykke til med testinga i morra da Noen kan faktisk gå flere dager over før man får positiv test..så jsansen er jo der den Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå