Gå til innhold

Nita@ og gjengen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg få se din hjemmeside av magen?? Husker den ikke igjen.. Har jo fulgt med deg litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.operasjonenmin.piczo.com

Er adressen! Må snart ta 1-årsbilder ;o)

Har fått ett stygt arr til på magen etter jeg tok blindtarmen, så jeg har ikke tatt på en stund, men det er jo noen der da;o)

Skrevet

oiii så flott da :D

 

Jøss snart 1 år siden :o

 

Gleder meg til å se fortsettelsen..

 

Hvordan går det med lillemann???

Skrevet

Herregud så tynn du har blitt da Nita@!!!!

Knallfin, er du! :)

Skrevet

Takk Monajenten *smiler skjenert*

Mannen min klager på at jeg har blitt for tynn da ;o) Men det er vel bare for at han har 20 kg for mye *he he*

 

 

Lillemann sover rolig. Var oppe å vekket han for en halv time siden. Da var han helt ok. Våknet og så på meg :o) Men skjønte nok ikke hvorfor jeg vekket han stakkar. Han sovnet igjen når jeg strøyk han over håret noen ganger.

Pappa har tatt på seg nattevakten så jeg får sove litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...