Cat.68 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 For de som måtte være nysgjerrige på det. http://pic6.piczo.com/swedishflower/?g=45959396&cr=6
Nit@™ Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Hey hey... så bra det blir ;o) Skal snart ta 1 årsbilder jeg da... Det er helt utrolig at det er mulig!! Det blir jo så flott! Minuset mitt er at jeg har gått ned 18 kg siden operasjonen ( Men det er ikke frivillig heller. 18 kg på 10 mnd... Skulle ha gått det ned før. Men ikke for det. Huden strammer enda den faktisk.... ;o)
snartmammapåny Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 å så flott det ble!! En utrolig forandring da:D Grattulerer! Jeg vil og ha ny mage!!!
Monajenten Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Hmm....hvorfor er det dumt at du har gått ned Nita? *ikkenysgjerrigidetheletatt*
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Kjempeforskjell!!!! Kan tenke meg du er fornøyd nå;o)? Det fortjener du!
Prish Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Det var en flott mage ;o) Måtte du betale operasjonen selv eller fikk du det dekket? Jeg vil også ha ny mage...
Nit@™ Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Da jeg ble operert veide jeg 74 kg, nå veier jeg 56 kg. Det er dumt fordi huden blir jo slapp. Jeg har fått mere på sidene enn jeg hadde rett etter jeg ble operert. Da var jeg "rett" nå har jeg fått litt "heng" over hoftebena, og det er jo bare hud. Men det er jo ikke på langt nær så ille som det var, så jeg er jo fortsatt fornøyd slik sett. Men jeg får ikke gjort noe med vekta nå likevel pga sykdommen min, så det får bare bli som det blir!
Monajenten Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Oi skitt, for en vektnedgang da!! Håper ikke det går for mye utover helsen din:-s Klem til deg!
Silja FullFres McQueen Skrevet 5. september 2007 #13 Skrevet 5. september 2007 Så fin den har blitt! =D Kan tenke meg det føles godt! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå