Gå til innhold

Monajenten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det bra med deg etter operasjonen?

Er du fornøyd så langt?

Mye smerter?

Har tenkt mye på deg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, tusen takk for det!! :)

Det går veldig greit, heldigvis! Var verst på fredagen (dagen etter operasjonen) men jeg har egentlig ikke hatt sånn AU-vondt, men vært veldig ømt. Og så har det hjulpet mye med Pinex Forte. De gjorde meg i tillegg veldig trøtte så jeg har fått sove.

Det er mest stress å reise seg og sette seg ned, men faktisk går det veldig greit allerede!! :)

I går var jeg litt småkvalm da, for da dusjet jeg og fjernet bandasjen.

Det ser egentlig veldig bra ut, jeg har jo flat mage! :-o

Men jeg er full i blåmerker og er opphovnet sånn at det ser ut som om jeg er gravid, hehe;) Men jeg ser at det kommer til å bli veldig bra!! :)

Skrevet

Så kjekt:-) Er ganske sjalu men tanken på å fjerne bandasjen selv gjør at jeg nesten detter i bakken:S Er ganske pysete når det gjelder sånt!

Bra at du klarer deg ganske bra etter omstendighetene:-)

Gratulerer med ny mage! Vel fortjent:-)

Skrevet

Takk for det, syns selv at det er vel fortjent;)

(og tror du ikke vi kjørte forbi en mamma med en jentebaby i dag som sikkert bare var noen mnd. yngre enn Lucas, og min kjære presterer å si: Se en baby! Vi MÅ få flere unger! :-o )

Var utrolig nervøs for å fjerne bandasjen ja, er egentlig ikke pysete, men det er jo liksom magen min.

Ble så nervøs at jeg var kvalm, og da jeg klarte å få den av holdt jeg på å spy og måtte bare sette meg ned og ringe mamma, hehe;)

Har ikke orket å vaske av taperester og sånn helt skikkelig, det føles veldig merkelig å ta på magen. Føles liksom ikke ut som meg. Men jeg er jo hoven og ganske nummen, så det blir vel bedre etterhvert:)

Har heldigvis mye hjelp, ellers hadde jeg nok ikke klart meg så bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...