NoDoubt Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Går det bra med deg etter operasjonen? Er du fornøyd så langt? Mye smerter? Har tenkt mye på deg:-)
Monajenten Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Hei, tusen takk for det!! Det går veldig greit, heldigvis! Var verst på fredagen (dagen etter operasjonen) men jeg har egentlig ikke hatt sånn AU-vondt, men vært veldig ømt. Og så har det hjulpet mye med Pinex Forte. De gjorde meg i tillegg veldig trøtte så jeg har fått sove. Det er mest stress å reise seg og sette seg ned, men faktisk går det veldig greit allerede!! I går var jeg litt småkvalm da, for da dusjet jeg og fjernet bandasjen. Det ser egentlig veldig bra ut, jeg har jo flat mage! :-o Men jeg er full i blåmerker og er opphovnet sånn at det ser ut som om jeg er gravid, hehe;) Men jeg ser at det kommer til å bli veldig bra!!
NoDoubt Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 Så kjekt:-) Er ganske sjalu men tanken på å fjerne bandasjen selv gjør at jeg nesten detter i bakken:S Er ganske pysete når det gjelder sånt! Bra at du klarer deg ganske bra etter omstendighetene:-) Gratulerer med ny mage! Vel fortjent:-)
Monajenten Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Takk for det, syns selv at det er vel fortjent;) (og tror du ikke vi kjørte forbi en mamma med en jentebaby i dag som sikkert bare var noen mnd. yngre enn Lucas, og min kjære presterer å si: Se en baby! Vi MÅ få flere unger! :-o ) Var utrolig nervøs for å fjerne bandasjen ja, er egentlig ikke pysete, men det er jo liksom magen min. Ble så nervøs at jeg var kvalm, og da jeg klarte å få den av holdt jeg på å spy og måtte bare sette meg ned og ringe mamma, hehe;) Har ikke orket å vaske av taperester og sånn helt skikkelig, det føles veldig merkelig å ta på magen. Føles liksom ikke ut som meg. Men jeg er jo hoven og ganske nummen, så det blir vel bedre etterhvert:) Har heldigvis mye hjelp, ellers hadde jeg nok ikke klart meg så bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå