Twintipp og himmelblå Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Han ser tydeligvis for seg at det går små menn og tar ut av oppvaskmaskinen, bretter klær for ham og vasker de skitne underbuksene hans.. *Grrrrrrrrr* Jeg skal definitivt bli mann i mitt neste liv.. *raaap*
børdi Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 hehe, jepp, min og tror at klærne går ut av vaskemaskina,av seg selv, opp på snora og inn i skapene,,,, Men sette på vaskemaskina klarer han,, så for han er det ikke problem å vaske klær,,,;-)
Dotten Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Promp, promp "Klør meg på balla"... Fnis...
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2007 He he.. "Sug meg kjærring!!" ;-)
Dailis Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Min og, om jeg jobber en kveld så kan han så stolt vise meg at han har vasket 4-5 maskiner. Alt ligger vått i en haug oppå maskina. OG da gjerne sammen med det som og har vært i tørketrommelen så alt er vått.... Jeg har bedt ham om være så snill å ikke røre vaskemaskinen i det hele tatt, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå