Gå til innhold

så ufattelig lei meg.... :( gråter hele tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så ødelagt at jeg vet egentlig snart ikke hvor mye mer jeg orker....

Typen min skulle reise til hjemlandet på fredag,(kurdistan)

pga faren ligger dødsyk.... joda, jeg forsto jo det,det var bare for en uke..

vi var sammen noen timer på fredag,men han måtte pakke osv, og jeg sa, si ifra når du drar da! for han skulle til svigebroren sin i drammen(de skulle reise sammen lørdag morgen)

jeg skriver og skriver,og plutselig får jeg 0 svar...det var nok i 8 tiden..jeg har hele livet kunne "vite"når d r noe som ikke stemmer osv..eller slikt..

jeg prøver å ringe,men nå er mobilen skrudd av!!!

fikk mld igjen i 11tiden på kvelden,om at han skrudde av pga batteri osv (og det var han selv som hadde lovt å skrive på veien osv. planen var egentli at svigebroren skulle komme her,men han hadde visst fått motorstopp på veien...så typen måtte taue han tilbake til åmot..

han skrev at jeg måtte slutte å bekymre meg,og bare tenke feil osv..og at han skulle ringe når han kom fram dagen etter...javel ja...

Fikk en mld på flyplassen,at han skulle fly litt etter..Han ringte ikke når han kom fram..faktisk har han ikke ringt ENDA!!!!! gått 4 dager!!

Jeg har ikke noe nr å ringe til der,og mobilen hans virker ikke der nede!!

Føler hele tiden det er noe som ikke stemmer,for legger alltid sammen to og to,og det er så mye rart som...bare er rart!!og å holde løfte om å ta kontakt osv, var jo bare piss...Det ringte der nede fra idag.... m skjult nr osv.. og det var virkelig dårli kontakt,men tenkte jo ENDELIG ringer han...Det var en dame som sa noe på kurdisk... men jeg rakk ikke høre hva hu sa,pga dårlig kontakt,og at det brøt!!!!

er livredd,og samtidig DRIT forbanna for at kan "svikte"meg slik!!!!!

gråter hver time minst,og av alt...enten kan no helt jævli ha skjedd,eller er opptatt med faren så klart(men VIKTIG å holde det man lover i slike saker!!!) eller så vet jeg ikke...............er helt ødelagt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var da leit...

Mulig det er en god forklaring på dette...det burde det kanskje være.

Mulig at han sliter med å få ringt deg fra der han er?

Håper at han tar kontakt med deg snart, og at du ikke bekymrer deg for mye. Pass på den lille babyen i magen din :o)

Skrevet

hmm, ikke for å være ekkel. min din historie høres litt klassisk ut! har hatt venninner med typer fra tyrkia, pakistan, vietnam o.l og ALLE absolutt ALLE drev med snusk på en måte. Og det er ikke tre gutter jeg snakker om, det er flere!

bare bullshitt at mobilen hans ikke fungerer der nede, venninne av meg var på bygda i tyrkia og mobilen fungerte som bare det der!vi sendte meld daglig!!!! og dette var 5 timer unna nærmeste by! tull og tøys spør du meg!

hvor gammel er samboeren din? bor han med familien eller hjemme sammen med deg? bodd lenge i norge?

Skrevet

unnskyld blir bare drit skeptisk av historien din, selvsagt er det mulig at det finnes en logisk forklaring og håper virkelig det ikke har skjedd din kjære noe..

kan være veldig direkte av og til, og det er ikke meningen. bare engasjerer meg litt mye..

Skrevet

ja i tyrkia ja.... men i irak der, og med kontantkort går det ikke...min mobil fungerte heller ikke der nede......

bor med meg han... og snakket med moren hans før han dro ned så...

bodd 20 år i norge...... men foreldrene bor der nede nå...vært der med han flere ganger

(må legge til,er ikke gravid) som det ble sagt her oppe....hmm...

Skrevet

Beklager...jeg trodde bare at du var gravid siden du er her på BIM.

Håper uansett det ordner seg snart!

Skrevet

ok, da virker det som du har et annet frohold. var litt kjapp til å dømme der! men kan du ikke ringe moren hans? hvor i irak er det han befinner seg? du kan jo ringe den norske ambasaden der og forhøre deg.. skummelt.

Skrevet

det går greit det :) hehe.... Bare mest her det skjer noe!

håper jeg også..han ska liksom komme tilbake på fredag...men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...