Gå til innhold

har ikke sex lenger:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt sex på nesten 1 år!!!! Tulla våres er nå 6 mnd, kan telle på èn hånd de gangene vi hadde sex i begynnelsen av svangerskapet. Savner det veldig, har snakka om at begge savner det men det er akkurat som ingen "tør" ta initiativ, helt idiotisk, det er jo bare å gjøre det liksom.. Men nå har jeg mista helt lysten, han har aldri vært den som har tatt noe særlig initiativ og jeg føler meg bare fæl, ekkel og overvektig når han aldri viser interesse heller. Vet jeg burde tatt initiativ selv, men lysten er helt borte.. Utrolig teit, savner det men lysten er ikke der... Tragisk at det har blitt sånn spør dere meg..!! Råd, andre som har det likedan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når man har vært uten sex såpass lenge så kan man komme inn i en ond sirkel der man ikke orker, gidder, eller at lysten rett og slett forsvinner fordi at det er så lenge siden....tror at hvis man begge to går inn for å jobbe litt med det, ha planlagt sex noenganger så vil piffen komme etterhvert. Og husk det har mye å si hva man tenker! Det begynner i hode gjør det ikke ;)

Prøv å være litt romantiske og flørtne i hverdagen så skaper man forventning til kvelden.

men vet at det kan være vanskelig!

Skrevet

hva med å bruke litt tid på deg selv, få deg selv til å føle seg sexy, onanere og kjenne at kroppen funker og at lystene kommmer tilbake, kjøpe noe sexy undertøy og ha det på hele dagen, ta et bilde å sende han på sms for å pirre han, ikke bare kjøre på med fullpakke med en gang, men la det gå sånn gradvis.. få barnefri en kveld han ikke vet om å overrask han med en god middag og litt erotisk massasje, gå på kino og ikke ha på undertøy under skjørt, la han kjenne selv når dere sitter i kino salen, gå ut å spise, ha på kjole, gå på do og ta av undertøyet og gi han det diskret under bordet.. la ting gå litt sakte og ikke vær så fokusert på selv pulinga, men heller på det erotisk og forspiel, da skal du se at lysten kommer hos dere begge.

men er også veldig viktig at man føler seg sexy og pen selv, for da får man selvtillit og det vil partneren din se :)

lykke til!

Skrevet

det er viktig at dere tørr å snakke om dette.. kommunikasjon er veldig viktig.

ellers vil jeg tipse om å kjøpe et kjærlighetsspill.. for der trenger ikke noen av dere å ta være den som starter.. eller må finne på noe.. der må dere følge spill reglene, og spillet forteller hva dere skal gjøre med hverandre :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...