Gå til innhold

Hvor mange barn og hvor mange kvm hus/leilighet har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et fint hus på 140kvm. 1 barn. Vil ha minst 2 barn til...men hvis vi for 3 barn så må vi vel flytte! blir jo så liten plass...heldigvis er det endel år til!:-)

Dere da?

Og synes du dere har stor nok plass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

300kvm, ett barn, en hund.

stor nok plass....

Skrevet

To barn - to voksne - tre katter - 170 kvm i boa. Holder i massevis. det er mange kvm som ikke er i bruk.....enn så lenge. Blir vel kanskje annerledes når barna blir større.

Skrevet

Vi har "bare" 100 kvm, og venter vårt første barn, er fint plass til enda ett barn... Men om vi får 3 stk. så må vi nok flytte, slik at de får hver sitt rom. Er bare 3 soverom her...

Skrevet

56 kvm ,to voksne og et barn.Er litt tragt ,men det går helt greit .Skal kjøpe noe større om et år.:)

Skrevet

har nå 72 kvm og 2 voksne og to barn holder masse får snart 116 kvm og da er det stor plass. eneste jeg savner er eget vaskerom

Skrevet

69 kvm og et barn. akkurat passe nå, eneste jeg savner er et større bad..

men blir nok et hus om noen år, etter at nr 2 er kommet og før viktor begynner skole!

Skrevet

Vi har 120 kvm og er 2 voksne og ett barn. Har 4 soverom så er nok plass til en baby til før vi flytter ;)

Skrevet

102 kvm, med 3 soverom. Er 2 voksne, og 3 barn fast. 4 barn når sambos særkullsbarn er her til samvær. Skulle gjerne hatt større plass eller i det minste ett soverom til, men med kun en med fast inntekt har vi ikke mulighet til å få oss noe større med mindre vi vinner i lotto :-)

Skrevet

OIOIOI, bare meg her med liten plass??

Vi er to voksne, tre barn og ei katte på 64 kvm.. Håper å flytte med tiden, men intet er planlagt ennå..

Men synes ikke det blir trangt om plassen, bare savner et lite rom til MINE ting, tang og tanker innimellom.. Uansett er det viktigste at alle går overrens og trives i lag..

Skrevet

Vi har ca 116 kvm boareal fordelt på 3 etasjer. Vi har 2 barn og om det skulle komme et barn til trenger vi overhodet ikke å flytte. Har 4 soverom med mulighet for et femte. Så syns vi har god plass her jeg:-)

Skrevet

Vi er to voksne og et barn, på 53 kvm:p Litt lite, men det går greit...det eneste vi savner masse er en bod, som er på vei;) Bare 2 soverom, så det kan gå med en baby til...men ikke i altfor mange år da;) Vi får bygge oss et hus da jeg er ferdig med skolen;)

Skrevet

Boa er 110kvm, og vi har to barn. Ikke så veldig god plass, ettersom vi må ha et gjesterom, slik at barna må dele rom... Går nå, men når vi skal ha flere barn må vi flytte...

Nede, med stue og kjøkken er jo greit stor plass!!!

Skrevet

Veit ikkje heilt buarealet her..men grunnflata er på 79 kvm.Er 2 vaksne og 2 barn..Har planer om 2 barn til ...men treng ikkje flytta..me bygde dette huset i fjor, og flytta inn i juli i fjor...!!Veldig fornøgde...

Skrevet

130 (?), to barn og to vokse. Akkurat passe med plass, bortsett fra at vi bare får brukt to soverom, og det er veldig dumt. Skal finne oss noe annet etter hvert.

Skrevet

120 kvm, ett barn 2 voksne og en katt.. hehe har ett soverom lledig så det er plass til en baby til...

Kommer til å flytte til hus i løpet av 5 år eller noe. Bor i tomannsbolig nå..

Skrevet

To voksne og en baby, 95 kvm, men vi bor vel bare på 85 for vi har et soverom som fortsatt ikke er i bruk.

Skrevet

Vi har tre barn og bor på underkant av 400 kvadrat. Noe jeg synst er for mye. 200 kvadrat er perfekt for en familie med 3 barn.

Gjest Ut på tur
Skrevet

To voksne og ett barn på 66 m2, savner ett vaskerom(med plass til vaskemaskin, tørketrommel,tørkestativ, skittentøy, reint tøy som ikke er brettet) . Ellers går det helt greit ;)

Skrevet

Hehe, tror vi slår alle her på minst plass. Ca 35 kvm har vi, to voksne og et barn. Studentleilighet.

Men blir større etter hvert, når vi får vårt egent. Gleder oss =)

Skrevet

to voksne og en baby på 35kvm + svær terrasse på 12 kvm og stor bod i kjelleren på 8 kvm.

Skrevet

Huset vårt rommer vel ca 260kvm i boareal, inkludert ei utleieleilighet på 75kvm. Vi er 2 voksne med en baby og en til på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...